خداحافظی رسمی نیوکمپ با راکوتن/ سلام به اسپاتیفای

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، از فردا دهم تیرماه (اول جولای) به طور رسمی قرارداد باشگاه بارسلونا با اسپاتیفای آغاز می‌شود و کارگران مشغول حذف کردن آثار و آگهی‌های شرکت ژاپنی راکوتن هستند که قراردادش امروز ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

اسپانسری شرکت ژاپنی راکوتن با امضای قراردادی ۴ساله با باشگاه بارسلونا آغاز شد و طبق این توافق، بارسا سالانه به جز پاداش‌ها، ۵۵ میلیون یورو از کمپانی ژاپنی دریافت می‌کرد و در ازای آن، ‌ موظف بود حجم انبوهی از تبلیغات ورزشگاه نیوکمپ را به این کمپانی اختصاص دهد.

قراردادی که امروز خاتمه می‌یابد و جای خود را تا سال ۲۰۳۴ میلادی به شرکت سوئدی اسپاتیفای که یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی در جهان است، می‌دهد.

در ۳۰ ژوئن، دوران راکوتن در باشگاه بارسلونا به پایان می‌رسد. قرارداد اسپانسری پنج فصل این شرکت ژاپنی امروز به پایان می‌رسد و جای خود را به اتحاد بارسا با اسپاتیفای می‌دهد.

خداحافظی رسمی نیوکمپ با راکوتن/ سلام به اسپاتیفای

رؤسای باشگاه بارسلونا در فروردین‌ماه سال جاری، برای توافق با این شرکت پخش موسیقی چراغ سبز نشان دادند و طبق آن، بارسا تا سال ۲۰۳۴، مبلغ ۴۳۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد که یک نمونه از شرح دریافتی ها به این صورت عنوان شده که این حامی مالی برای چاپ لوگوی خود بر روی سینه پیراهن تیم اول مردان و زنان، باید سالانه ۵۷.۵ میلیون یورو بعلاوه ۲.۵ میلیون یورو متغیر برای چهار فصل (۲۰۲۲-۲۶) پرداخت کند.

همچنین توافق بلندمدت برای حق نام‌گذاری ورزشگاه نیوکمپ، از ماه جولای ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و این همکاری در بازسازی جاه‌طلبانه این ورزشگاه، به‌عنوان بخشی از پروژه «اسپای بارسا» که امکانات و محیط باشگاه را به یک فضای جدید و در سطح جهانی تبدیل می‌کند، ادامه خواهد یافت.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی