شیبخون تیم‌های یونانی به سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت «iefimerida» یونان خبر داد باشگاه آ. اک یونان با احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران و بازیکن تیم سپاهان در حال مذاکره است و این مذاکرات در حال نهایی شدن است.

آ. اک به دنبال یک مدافع چپ است و گزینه آنها احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی ایران است. حاج صفی پیش از این سابقه بازی در تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس یونان را دارد.

طبق اعلام این سایت، حاج صفی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد اما در قرارداد او بند پیشنهاد اروپایی ذکر شده و بنابراین می‌تواند بدون مشکل از این تیم ایرانی جدا شود.

شیبخون تیم‌های یونانی به سپاهان

در حال حاضر کریم انصاریفرد دیگر کاپیتان تیم ملی ایران هم در تیم آ. اک حضور دارد.

حاج صفی فصل گذشته هم مورد توجه تیم آریس یونان قرار داشت و مذاکرات جدی با این تیم انجام داد اما در نهایت باشگاه تراکتور به وی اجازه جدایی نداد.

همچنین سایت «sportime» یونان از علاقه چند باشگاه یونانی به جذب سروش رفیعی هافبک تیم سپاهان خبر داده‌ است. این سایت اعلام کرده شاید مقصد رفیعی تیم آ. اک باشد ولی چند باشگاه برای جذب وی اقداماتی انجام داده‌اند.

در صورت جدایی رفیعی و حاج صفی از سپاهان، این تیم با هدایت محرم نویدکیا برای فصل بعد کار دشواری خواهد داشت چرا که پیام نیازمند دروازه بان این تیم هم با باشگاه پورتیموننزه به توافق رسیده و فصل بعد راهی لیگ پرتغال می‌شود.

۲۵۶ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی