خرید و لیست قیمت انواع سرامیک

از دیر باز تا به امروز در معماری ها و ساخت و ساز به مرحله ی نازک کاری ساختمان که می رسیم سرامیک کف بیشترین کاربرد و نقش را داشته و دارد . در کشورمان ایران، تعداد زیادی کارخانه ی تولید سرامیک وجود دارد که هر کدام طرح و ابعاد متفاوتی را تولید دارند. تولید سرامیک کف روز به روز بیشتر شده و با تکنولوژی روز پیشرفته کرده و این متنوع بودن رو میتوانیم در ابعاد و طرح بیان کنیم.

حتما تاکنون همه ی شما عزیزان، برای یکبار هم که شده برای خرید به فروشگاه کاشی و سرامیک مراجعه و متعدد بودن این متریال را مشاهده کرده اید.

هنگام خرید سرامیک نکاتی را باید در نظر بگیرید که در ادامه اشاره و توضیحات مختصری در مورد آنها می دهیم :

  • ابعاد انتخابی سرامیک : مطمئناً ابعاد سرامیک که انتخاب می کنید با متراژ کف توفیر زیادی نداشته باشد و دلیل این مطلب بخاطر برش دادن سرامیک کف می باشد. اینگونه برایتان بگوییم که سرامیک با ابعاد بزرگ برای کف که متراژ کم دارد حین نصب صد در صد برش می خورد این برش میتوان دو مورد را تحت تاثیر گذارد. اول اینکه طرح و نقش سرامیک کف با این برشی که می خورد از بین می رود. دوم اینکه شما هزینه ای اضافی بابت خرید سرامیک پرداخت می کنید. سایت آنلاین کالاساخت با داشتن مشاورین خبره می توانند شما را در این امر یاری رسانند و اطلاعات کافی را در این زمینه به شما بدهند.
  • طرح و نقش سرامیک : برشی که در قسمت بالا صحبت از آن شد را باز در این قسمت به آن اشاره می کنیم که متراژ کف اگر کم باشد و سرامیک کف شما پر از نقش و طرح و بخصوص اگر طرحی دنباله دار باشد ، برش خوردن آن در هنگام نصب ، زیبایی کار و نما را بی شک کم می کند.
  • ابعاد و درجه : سایت کالاساخت منو محصولات سرامیک کف خود را اول با درجه و سپس ابعاد مشخص کرده است. خرید سرامیک کف را با توجه به ابعاد و نیز کیفیت که همان درجه بندی محصولات باشد می توانید انجام دهید. همچنین با یکی از راه های ارتباطی در کالاساخت می توانید با تیم فروش ارتباط حاصل نمائید. تا خریدی آگاهانه را به همراه داشته باشید.
  • درصد جذب آب و نوع پخت : این دو مورد درصد جذب آب و نوع پخت را می توان گزینه های بسیار مهمی برشمرد، زیرا مکانهای مختلفی در یک ساختمان است که نصب کف در آن انجام می شود پس این دو مهم تاثیر بسزایی در ماندگاری این محصول می تواند داشته باشد.

برای مشاهده قیمت سرامیک کف اینجا کلیک کنید

اکنون که نکاتی را در مورد خرید سرامیک کف برایتان بازگو کردیم به لیست قیمت سرامیک می رسیم . از آنجائیکه که خرید سرامیک کف آن هم بصورت اینترنتی بنحوی ست که نمیتوانید محصول را از نزدیک مشاهده کرده و فقط با تصویر انتخاب و خرید انجام می دهید، بنابراین در این میان سایت آنلاین و فروشگاهی کالاساخت با داشتن منو سرامیک و محصولات خاص با بهترین برندها از کارخانه های مهم ایران وجود دارد که شما با خیالی راحت خرید کنید. دسترسی آسان به سایت وهمچنین محصولات در ابعاد و درجات متوع،  ارتباط با تیم فروش از طرق مختلف، شما را به ساخت خانه ی رویائیتان می رساند.

دکوراسیون
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی