هیجان گلف‌باز ولزی از حضور در لیگ فوتبال آمریکا

به گزارش ایرنا، «گرت بیل» ستاره ولزی فوتبال جهان بعد از ۹ سال حضور در رئال مادرید اسپانیا از جمع کهکشانی‌ها جدا شد تا در لیگ فوتبال آمریکا چالش جدیدی را تجربه کند. وی در زمان حضور در رئال مادرید موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد و درخشان‌ترین بازی وی نیز در فینال این مسابقات در سال ۲۰۱۸ رقم خورد. بیل در بازی برابر لیورپول موفق شد ۲ بار دروازه نماینده انگلیس را باز کند.

کاپیتان تیم ملی ولز که با این کشور جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کرده آذرماه سال جاری به مصاف تیم ملی فوتبال ایران خواهد رفت.

بیل برای ادامه زندگی قهرمانی خود راهی لیگ فوتبال آمریکا شده تا با تیم «لس آنجلس اف سی» به توافق برسد. این باشگاه در بیانیه‌ای که امروز در سایت خود قرار داده ضمن تایید حضور بازیکن سابق رئال در این تیم، بخشی از اظهارات کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز در زمینه حضور در لیگ آمریکا را منتشر کرده است.

در این بیانیه به نقل از بیل آمده است: بسیار خوشحال و هیجان زده هستم و از انتخاب باشگاه لس آنجلس اف سی رضایت دارم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز این را همه عنوان کرده که لیگ فوتبال آمریکا می‌تواند جای مناسبی برای زندگی او و خانواده اش باشد. رفتن به لیگ آمریکا یکی از تصمیمات درست دوران زندگی حرفه‌ای من است.  بی‌صبرانه در انتظار شروع کارم با این تیم و آمادگی برای کسب جام‌های بیشتر در لس آنجلس هستم.
 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی