دانشگر قربانی کدام ستاره استقلال شد

به گزارش ایرنا، هواداران استقلال «محمد دانشگر» را با شادی‌های خاص پس از گل به خاطر دارند. یکی از مهمترین گل‌های این بازیکن در شهرآورد تهران به ثمر رسید. دانشگر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در شهریور سال ۱۳۹۹ موفق شد در وقت‌های اضافه دروازه پرسپولیس را باز کند. آن بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا استقلال در ضربات پنالتی برنده بازی باشد.

این مدافع همچنین در فصل بیست و یکم فوتبال ایران نقش به سزایی در قهرمانی تیم داشت و  در بازی حساس استقلال و سپاهان  نیز موفق به گلزنی شد.

دانشگر که قراردادش با استقلال تهران تا پایان فصل بیست و یکم بود در نهایت تصمیم گرفت از این تیم جدا و پیراهن سپاهان اصفهان را بر تن کند، اقدامی که با واکنش منفی بسیاری از هواداران استقلال همراه بود.

اما واقعیت جدایی دانشگر از استقلال چه بود آیا وی تنها به خاطر پول راهی اصفهان شد؟

پاسخ به این سوال بدون شک خیر است؛ زیرا تمام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی استقلال با هماهنگی «ریکاردو ساپینتو» سرمربی این تیم انجام می‌شود و او در زمینه خرید بازیکن و تمدید قراردادها نظر خواهد داد. یکی از بازیکنان مورد اعتماد ساپینتو مدافع برزیلی است. «رافائل سیلوا» که با عملکرد درخشان خود در استقلال به مهره تاثیرگذار تیم تبدیل شده، اکنون در آستانه تمدید قرار دارد.

برخی اخبار حکایت از آن دارد که اولویت تمدید قرارداد سیلوا و تمرکز کادر فنی و مسوولان باشگاه بر روی جذب این بازیکن در نهایت موجب شد تا دانشگر به دنبال تیم جدید باشد. البته جدایی دانشگر و پافشاری بر جذب سیلوا موجب شده تا این بازیکن برزیلی به دنبال افزایش مبلغ قرارداد خود باشد زیرا استقلال بیش از هر زمان دیگری به حضور وی در خط دفاعی نیاز دارد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی