مهدی‌پور پس از تمدید با استقلال؛ «نیازی به بازارگرمی‌ ندارم/ منظورم از آن استوری دانشگر نبود»

به گزارش ایرنا، مهدی مهدی‌پور پس از تمدید قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: خدا را شکر قراردادم را ۲ سال دیگر با باشگاه بزرگ استقلال تمدید کردم و خیلی خوشحالم که ۲ فصل دیگر در خدمت هواداران هستم و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم و کمک کنم.

وی درباره استوری اینستاگرامی‌اش و پاسخ غیرمستقیم سیاوش یزدانی به او و ماجرای جدایی محمد دانشگر خاطرنشان کرد: سوء تفاهمی پیش آمد. بین خود ما هم نبود. من و محمد و سیاوش می‌دانیم چیز دیگری بود. استوری گذاشتم و جوی علیه محمد به وجود آمد. استوری من مربوط به محمد دانشگر نبود. او دوست صمیمی من است و از ۱۰ سالگی باهم رفیق هستیم. راجع به خودم حرف زدم. پیشنهاد خارجی داشتم و سیاه‌بازی نمی‌کنم و نیازی به بازارگرمی هم ندارم. پیشنهادی به دست باشگاه استقلال رسید و ما در جریان بودیم. انتخابم این بود که بمانم. من خیلی ناراحت شدم بابت جوی که نسبت به محمد به وجود آمد. او برای باشگاه استقلال چند سال زحمت کشید و روزهای خوبی را برای استقلال ساخت. هواداران گل دقیقه ۱۲۰ محمد در دربی و تکل‌ها و زحماتش را به یاد بیاورند. باید قدردان او باشیم. تلفنی باهم صحبت کردیم. شرمنده او هستم که این جو ناخواسته به وجود آمد.

هافبک استقلال درباره مشکل با سیاوش یزدانی افزود: دیشب با سیاوش هم صحبت کردیم. صمیمی‌ترین دوستان من در استقلال سیاوش و محمد بودند. رمز قهرمانی ما یکدلی و رفاقت بین همه ما بود. سیاوش گفت منظورش من نبودم. همه چیز از استوری من شروع شد. اصلا محمد در ذهنم نبود. درباره خودم نظر دادم. تا دیروقت باهم صحبت کردیم و مشکلی نداریم.

وی درباره ایجاد سقف قرارداد برای بازیکنان لیگ برتری از سوی سازمان لیگ گفت: تازه متوجه شدم. به نظرم با توجه به اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد و تورمی که وجود دارد سقف قرارداد شکل خوبی ندارد. بازیکنان در سطوح مختلف هستند و تاثیرگذاری مختلفی دارند. سقف چیز جالبی نیست. در فوتبال اروپا مگر چنین چیزی وجود دارد؟ شکل خوبی ندارد و قبلا هم جواب نداده است. هر فوتبالیست با توجه به مشتریانش می‌تواند قیمت داشته باشد.

مهدی‌پور درباره نحوه یارگیری استقلال که نگرانی هواداران این تیم را در پی داشته است، توضیح داد: تیم ما فصل قبل چهاردهم نشد. ما بدون باخت با بهترین شکل و با زدن همه رکوردها قهرمان شدیم. نیازی نداریم که جذب هفت، هشت یا ۱۰ بازیکن جدید داشته باشیم. مدیریت در آرامش کارش را انجام می‌دهد. شاکله تیم باید حفظ شود. سه چهار بازیکن در پست‌هایی که نیاز داریم خریداری شوند ما بازهم با تیمی قوی روانه مسابقات خواهیم شد.

وی درباره جدایی احتمالی وریا غفوری در سال‌های پایانی فوتبالش گفت: اول بگویم که ما هیچکدام دوست نداریم او خداحافظی کند. وریا با توجه به آمادگی‌اش می‌تواند حداقل ۲سه سال دیگر بازی کند. همه دوست داریم او بماند. وریا کاپیتان و دوست صمیمی ماست. امیدوارم بماند تا کنار هم موفقیت داشته باشیم.

هافبک استقلال در پایان راجع به حضور ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید این تیم اذعان داشت: ساپینتو فوتبالیست بزرگی بوده است. با او کار نکردم و نمی‌توانم اظهار نظر خاصی داشته باشم. رزومه خوبی در مربیگری دارد. امیدوارم بتوانیم سالِ خوبی را کنار او داشته باشیم و به خواسته‌های  مجموعه برسیم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی