کومان: بارسا نباید برای بازیکنی با سن لواندوفسکی به آب‌وآتش بزند

به گزارش ایرنا، «رونالد کومان» ستاره اسبق آبی‌اناری‌ها که در دوره‌ای ناموفق هدایت این تیم را نیز برعهده داشت، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی کاتالان در مورد شرایط فعلی بارسا صحبت کرد.

آبی‌اناری‌ها همچنان به‌دنبال جذب روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ هستند؛ کسی که خواهان کوچ به نیوکمپ بوده و در انتظار توافق دو باشگاه است. بایرن تاکید دارد که مایل به فروش نیست و بارسا به اندازه‌ای پول ندارد که برای این مهاجم ۳۳ ساله ولخرجی کند. بی‌شک فرآیندی ساده در انتظار طرفین نیست و گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که باواریایی‌ها برای شروع مذاکرات کمتر از ۶۰میلیون یورو قبول نخواهند کرد.

کومان: بارسا نباید برای بازیکنی با سن لواندوفسکی به آب‌وآتش بزند

و حالا کومان با توجه به سن و سال لواندوفسکی و شرایط مالی باشگاه، چندان موافق نیست که بارسا برای جذب لوا به آب و آتش بزند.

وی در این‌باره گفت: لواندوفسکی بازیکن بزرگی است؛ یک گلزن بزرگ که در چند سال اخیر برای بایرن، هر فصل ۲۵ تا ۳۰ گل زده است اما سن او بالاست. من در مورد پرداخت ۵۰ تا ۶۰ میلیون برای چنین بازیکنی مردد هستم. ضمن اینکه دستمزد او هم کم نخواهد بود. شاید دو سال دیگر بتواند بازی کند و در این شرایط، تردیدهای زیادی در مورد خریدن یا نخریدن چنین بازیکنی وجود دارد.

صرف نظر از نظر امروز هواداران بارسا در مورد رونالد کومان، هیچ شکی وجود ندارد که به نکته خوبی اشاره کرده است. 

استراتژی بایرن صرفا خسته و مجبور کردن بارسا به پرداخت مبلغی گزاف برای بارسا است و حالا باید دید که آیا آبی‌اناری‌ها همچنان سکوت خواهند کرد یا تصمیم دیگری خواهند گرفت.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی