ملی‌پوشان استقلال و داستان همیشگی تمدید؛ همه می‌مانند

به گزارش ایرنا، مدیران باشگاه استقلال سخت در تلاش هستند قراردادهای بازیکنان ملی‌پوش این تیم را تمدید کنند و به نظر می‌رسد این بازیکنان در سالی که به جام جهانی ختم خواهد شد در این تیم بمانند.

مردانی که به خاطر جام جهانی از جایشان تکان نمی خورند

تعدد بازیکنان ملی‌پوش برای استقلال این روزها به یک دردسر شیرین بدل شده است. از یک سو طرفداران خوشحال هستند که می بینند بالغ بر نصف تیمشان توسط سرمربی تیم ملی به جمع ملی‌پوشان فراخوانده شده‌اند و از طرف دیگر، بیم آن را دارند که همین مسئله باعث تکاپوی تیم‌های خارجی برای جذب این نفرات شود. داستانی که تقریباً به طور همیشگی برای ملی‌پوشان تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات رخ می‌دهد.

ریسک بزرگ

قطعاً با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت ارز، حالا کوچکترین پیشنهاد خارجی هم می‌تواند برای فوتبالیست‌های ما بسیار مهم باشد چون رقم قابل ملاحظه‌ای را نصیب آنها می‌کند ولی شرایط به گونه‌ای است که آنها ترجیح می‌دهند حداقل طی چند ماه آتی دست به ریسک نزدند و موقعیت خود را از دست ندهند. ملی‌پوشان استقلال به خوبی با مفهوم جام‌جهانی و اهمیت این مسابقات آشنا هستند و می دانند اگر فقط در دو اردوی باقی‌مانده تا جام‌جهانی ۲۰۲۲، نام خود را در فهرست مردان منتخب دراگان اسکوچیچ قرار بدهند، آنگاه شرایط برای حضورشان در مهمترین تورنمنت فوتبال جهان فراهم می‌شود. این موقعیتی نیست که به راحتی نصیب کسی شود و آنان روی همین اصل ترجیح می دهند دست به ریسک نزنند و حتی اگر واقعاً پیشنهادی از تیم‌های خارجی داشته باشند آنرا به طور موقت وتو کنند و در استقلال بمانند تا موقعیت خوب خود را از دست ندهند.

همه می‌مانند غیر از…

این روزها در فضای مجازی پر شده از پیشنهاداتی که می‌گویند برای ملی‌پوشان استقلال از طرف تیم‌های خارجی آمده است. پیرامون این مسئله در رسانه‌ها هم مطالب زیادی نوشته می‌شود و انصافاً مطبوعات و سایت‌ها در آن مقصر نیستند چون گاهی اوقات واقعاً چنین دعوت‌نامه‌هایی وجود خارجی دارد و در اغلب مواقع نیز چنین مسئله‌ای حتی اگر صحت نداشته باشد، از طرف اطرافیان بازیکنان در قالب خبر اعلام می‌شود تا فضای بهتری برای این بازیکنان در فصل نقل و انتقالات ایجاد شود. اما مطمئن باشید با توجه به در پیش بودن جام‌جهانی و خوش حسابی باشگاه استقلال بابت پرداخت قرارداد بازیکنان، همه ملی‌پوشان  این تیم در استقلال فصل آینده باقی خواهد ماند و شاید فقط یک نفر از آنها ریسک بالای جدایی را به جان بخرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی