دستیار کی‌روش راز خشم وی را فاش کرد

به گزارش ایرنا، عدم حضور کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم‌های ملی فوتبال مصر با کامرون در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا، موجب شد تا کنفدراسیون فوتبال این قاره، سرمربی و فدراسیون فوتبال مصر را جریمه کند. جریمه‌ای که اکنون ۲۵ هزار دلار آن از دستمزد  سرمربی مصری‌ها کسر شده است. کسر این جریمه از دستمزد کی‌روش، طغیان این مربی را علیه مسوولان فوتبال مصر به همراه داشت. وی عصبانیت خود را از این تصمیم در قالب بیانیه‌هایی به گوش مسوولان فوتبال مصر رساند.

بیانیه نویسی کی‌روش پایان چالش وی با مسوولان ورزش مصر نبود بلکه «راجر دی‌سا» دستیار وی در تیم ملی مصر، در مصاحبه با سایت «بطولات» این کشور ادعاهای جدید علیه مصری‌ها مطرح کرده است.

 وی گفت: با کی‌روش در زمینه مطالباتش از سرزمین فراعنه صحبت کرده و او تنها ۱۵ درصد از حقوق خود را دریافت کرده است.

راجر دی‌سا در این گفت وگو با اشاره به عهد شکنی مسوولان فوتبال مصر، اظهار داشت: مطالبات کی‌روش به صورت کامل پرداخت نشده و وی به شدت از دست مسوولان فدارسیون فوتبال مصر عصبانی است. من هم مطالباتی از فدراسیون دارم. مطالباتم هنوز پرداخت نشده و این را به سرمربی سابق تیم ملی مصر و فدراسیون فوتبال این کشور اطلاع دادم.

تیم ملی فوتبال مصر با هدایت کارلوس کی‌روش به عنوان چهارم جام‌ملت‌های عرب و نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا رسید اما نتوانست به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی