درودگر: شیوه صدور مجوز حرفه ای باید بازبینی شود/۲۵ درصد افزایش دستمزد برای بازیکنان قانونی است

به گزارش ایرنا، صادق درودگر در گفت وگویی اظهار داشت: اتفاقاتی در فوتبال افتاد و خیلی چیزها رعایت نشد و باید راهکاری برای حل آن اتفاقات در نظر می‌گرفتبم.

وی ادامه داد: وزارت‌ ‌خانه‌های صمت، نفت و ورزش و جوانان اگر عزم جدی داشته باشند، دست آنها را به گرمی می فشاریم.

وی افزود: ما ضابط قضایی نیستیم اما صدور مجوز حرفه ای باید بازبینی شود و اسنادی که به ما ارائه می شود، آنگونه که باید نبوده است.

درودگر ادامه داد: دستگاه های نظارتی باید فرار از قانون را جدی پیگری کنند و ما فقط می توانیم راه حل ارائه دهیم و ضمانت کار ما هم صدور کارت بازی است که  در نهایت می توانیم جلوی کارت را بگیریم.

وی تاکید کرد: اگر بازیکنی بخواهد بالاتر از رقم استاندارد قرارداد ببندد کارت برای آنها صادر نخواهد شد تا رقم را کاهش دهند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ عنوان کرد: الان گروهی روی بندهای آیین نامه کار می‌کنند و منتظر نظرات باشگاه‌ها هستیم و خوشبختانه باشگاه‌ها از ما در زمینه قراردادها کمک خواستند تا فوتبال منصفانه شود. برخی از دوستان خبر این آیین نامه را به رسانه ها داده بودند اما قرار بود محرمانه باشد.

وی گفت: در این بندها بازیکنان ملی مجزا هستند و رقم آنها بالاتر است و اما الان عدد و رقم دقیق را نمی‌دهم. بازیکنانی که در سال گذشته قرارداد بستند می تواند ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته باشد اما این دستمزدها نمی‌تواند سه برابر شود مگر اینکه بازیکن ملی باشد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی