حسین‌زاده: امیدوارم اتفاقی خوب برای من و استقلال بیافتد

به گزارش ایرنا، امیرحسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: چند روزی است تمرینات انفرادی را شروع کردم تا به آمادگی آرمانی برای فصل آینده برسم و امیدوارم در این مدت یک اتفاق خوب برای من و استقلال رخ دهد تا هر دو راضی باشیم. 

وی در مورد قهرمانی استقلال در فصل گذشته عنوان کرد:‌ فصل قبل برای  تک‌تک بازیکنان و کادرفنی رویایی بود و فوق‌العاده گذشت. بسیار خوشحالم که بعد از چندین سال توانستیم قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم. لحظه‌ای که جام را بالای سر بردیم، برای من بسیار رویایی بود. از همه کسانی که تلاش کردند، ممنونم و فکر نمی‌کنم سالیان سال همچین اتفاقی برای من و استقلال بیافتد. 

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد دعوت شدنش به تیم ملی فوتبال، گفت: خدا را شکر می‌کنم که با نظر کادرفنی در اردوی اخیر حضور داشتم و از کادرفنی ممنونم و امیدوارم جواب اعتماد آن‌ها را بدهم. هر جا که بودم، سعی کردم هر چه در توان دارم، بگذارم. پارسال تمام چیزی که داشتم را برای استقلال گذاشتم و یک ثانیه هم کم کاری نکردم. امیدوارم هواداران هم از من راضی باشند.

حسین‌زاده در خصوص اینکه نام او در بین پدیده‌های جام‌جهانی عنوان شده است، تصریح کرد: بابت این اتفاق خدا را شاکرم اما به این قانع نیستم و همیشه سعی دارم بهترین خودم را نشان دهم. 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی