شبیخون سپاهان به اردوگاه استقلال

به گزارش ایرنا، باشگاه استقلال تهران روز گذشته (یکشنبه) به صورت رسمی با سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان قرارداد امضا کرد تا این بازیکن بعد از چند سال برای دومین بار پیراهن آبی‌پوشان پایتخت را به تن کند. شهباززاده در ۲ فصل گذشته عملکرد درخشانی با پیراهن تیم سپاهان داشت و موفق به کسب آقای گلی لیگ بیستم شد. وی قرار بود با زردپوشان تمدید کند اما در نهایت راهی تهران شد و به استخدام باشگاه استقلال تهران درآمد.

امضای قرارداد با شهباززاده به صورت رسمی نشان از آن دارد که این بازیکن مورد تایید ریکاردو ساپینتو قرار گرفته است.

سپاهان اصفهان که در این فصل ستاره های زیادی از دست داده است. گیورگی گولسیانی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر از این تیم به پرسپولیس رفتند و سجاد شهباززاده نیز راهی استقلال شد. خروج این سه بازیکن و چند ستاره تاثیرگذار دیگر موجب شد تا اصفهانی‌ها به دنبال جایگزین برای آنان باشند.

مسوولان این باشگاه در نخستین گام اقدام به مذاکره با  محمد دانشگر و روزبه چشمی بازیکنان خط دفاع استقلال کردند. آنان مدعی شدند که با دانشگر سه ساله امضا به توافق رسیده و مذاکره با روزبه چشمی هم در جریان است. اگر سپاهان موفق به استخدام این ۲ بازیکن شود بدون شک انتقام سختی از آبی‌پوشان پایتخت خواهد گرفت، چراکه استقلال روز گذشته با سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان به صورت رسمی قرارداد امضا کرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی