کندو انتخاب هم ملکه و هم شاه

استفاده از بازاریابی پیامکی، به یکی از پررقابت‌ترین استراتژی‌ها تبدیل شده است، فرقی هم نمی‌کند که کسب و کار شما کوچک، خانگی، نوپا بوده یا صاحب یک برند معروف و یک شرکت بزرگ ارائه دهنده خدمات هستید. باید به دنبال راه‌کاری باشید تا همواره در کنار مخاطبان خود بوده و در هر زمان بتوانید به مشتریان، خدمات درخواستی آنان را ارائه دهید. از این رو انتخاب نرم‌افزارها و پلتفرم‌های راه‌اندازی ارسال پیامک برای شما بسیار حائز اهمیت است، باید با توجه به نیاز و خواسته‌ی خود پنل پیامکی را خریداری کنید که از مزایا و امکانات زیادی برخوردار بوده و همچنین مقرون به صرفه باشد.

برای پیدا کردن یک سایت خدمات دهنده‌ی مطمئن در خصوص خرید و فعال سازی خطوط خدماتی و ارسال پیامک‌های انبوه، روش‌های متفاوتی وجود دارد. روش‌هایی نظیر پرس‌وجو از همکاران و میزان رضایت آن‌ها از پنل ارسال پیامک‌های تبلیغاتی‌شان، تا جست‌وجو در سایت‌های مختلف و خواندن نظرهای مشتریان، تعرفه‌ها خدمات آن‌ها. اما موثرترین روش برای انتخاب پنل‌های ارسال اس ام اس، این است که شما بدانید از سایت خدمات دهنده چه انتظاراتی دارید و با توجه به مشاغل و کسب‌وکار خودتان پنلی را انتخاب کنید که با گزینه‌های انتخابی شما و خدماتی که ارائه می‌دهید سازگار بوده و همچنین مقرون به صرفه نیز باشد. در مرجع رسمی ارسال پیامک تبلیغاتی کندو اس ام اس شما می‌توانید، با خدمات و امکانات پنل‌های ارسال اس ام اس بیشتر آشنا شده و انتخابی هوشمند داشته؛ و این‌دفعه شما از میزان رضایتتان به سایر دوستان و همکارانتان در خصوص خدمات و تعرفه‌های پنل ارسال پیامک انبوه، مشاوره دهید.

35 دلیل برای قرار گرفتن بین خاندان سلطنتی کندو…

بازاریابی پیامکی قدمت بسیار زیادی ندارد و تقریبا می‌توان گفت با ظهور گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، استراتژی بازاریابی پیامکی نیز فعالیت خود را آغاز کرد. اما همین استراتژی به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین، پلتفرم‌های ارائه‌ی خدمات به مشتریان تبدیل شده است. مشترکین تلفن همراه ترجیح می‌دهند به جای صحبت‌های طولانی با اپراتور سازمان‌ها و شرکت‌ها، بتوانند طی ارسال و دریافت چند پیام کوتاه خدمات خود را دریافت کنند. نکته‌ی بسیار جالب اینکه، مشترکین نه تنها در خصوص دریافت خدمات، بلکه در مورد آشنایی با برندها و محصولات جدید نیز مشتاق هستند؛ طبق اطلاعات به دست آمده، 98 درصد از پیامک‌های تبلیغاتی در سه دقیقه‌ی ابتدایی ارسال، باز و خوانده می‌شوند. از این رو انتخاب پنل ارسال پیامک انبوه با توجه به برند، کسب و کار و خدماتی که ارائه می‌دهید حائز اهمیت است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزایای پنل ارائه دهنده توسط سایت کندو برای ارائه دهندگان خدمات و همچنین همکاران تجاری که در حوزه‌ی صنعت پیام کوتاه فعالیت می‌کنند خواهیم پرداخت. همکارت تجاری می‌توانند با مراجعه به مقاله سرویس پیام کوتاه ویژه همکاران از کلیه تعرفه‌ها قرارداد‌هایی که شامل همکاری آنان می‌شود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

دلایلی برای انتخاب سامانه کندو

  • ارسال پیامک، از هر نقطه در هر لحظه

در هر زمان و در هر مکان، با هر امکاناتی که در اختیار داشته باشید می‌توانید وارد پنل اختصاصی خود شده و برای مشترکین خود پیامک ارسال کنید. پنل شما این قابیلت را دارد که به راحتی، با گوشی تلفن همراه، تبلت و یا لپ‌تاپ وارد پنل شده و بدون هیچ محدودیتی در تصویر، از امکانات آن استفاده کنید.

  • شماره اختصاصی

امکانات کندو این اختیار را به شما می‌دهد که با شماره اختصاصی، برای مشترکین خود پیام تبلیغاتی ارسال کنید.

  • خدماتی سازی خطوط

یکی از چالش‌های بازاریابی پیامکی، ارسال پیام برای آن دسته از مشترکینی است که امکان دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند؛ با خدماتی سازی خطوط حتی می‌توانید برای چنین مخاطبانی پیام کوتاه ارسال کنید.

  • ارسال با نام تجاری

از دیگر امکانات می‌توان به ارسال پیام با نام تجاری اشاره کرد، ارسال با نام تجاری اختصاصی برند یا شرکت شما می‌تواند احساس رضایت بیشتری را در مشتریان به وجود آورد.

  • ارسال از دکل مخابراتی

از امکاناتی که پنل‌های ارسال اس ام اس دارد، این است که شما می‌توانید برای مخاطبان هدف خود که در منطقه‌ای خاص حضور دارند، پیامک ارسال کنید.

  • امکانات وب‌سرویس

وب‌سرویس کندو این امکان را در اختیار شما‌ می‌گذارد که علاوه بر ارسال و دریافت پیامک، مدیریت و کنترل محتوایی وردپرس و جوملا را هم در اختیار داشته باشید.

  • شخصی سازی پنل

فرقی نمی‌کند کسب و کار شما از چقدر کوچک و یا تا چه اندازه بزرگ و شناخته شده است، شما این امکان را دارید که پنل خود را به شخصی‌ترین شکل ممکن سفارش داده و از آن استفاده کنید.

  • دسترسی به مخاطبان هدف

نکته بسیار مهم، ارسال پیامک برای مخاطب هدف است. مخاطب هدف یعنی افرادی که کسب‌وکار و خدمات شما از نیازهای اصلی آنان است. از این رو دیتابیس هدفمند و به روز شده می‌تواند مهم‌ترین دارایی شما محسوب شود.

  • ارسال سریع پیامک

ارسال پیامک‌های انبوه در سریع‌ترین زمان ممکن نیز یکی دیگر از مزایای پنل اس ام اس کندو است.

  • سرویس OTP

برای بالا بردن امنیت وب‌سایت خود، می‌توانید از سرویس OTP یا همان رمز یکبار مصرف استفاده کنید.

  • مشاوره رایگان

برای راه‌اندازی سرویس پیام‌های تبلیغاتی نیازی به استخدام متخصص در کسب‌وکارهای کوچک نیست، تیم مشاوره و پشتیبانی رایگان کندو یاری دهنده شما در هر زمان است.

  • پیام‌های اختصاصی با پشتیبانی APIbase

پشتیبانی APIbase این امکان را به شما می‌دهد که به صورت خودکار، پس از خرید، برای مشتریان پیامک “تشکر” ارسال شود.

  • دلیور بیس بودن

هنگامی که پیامک انبوه ارسال می‌کنید، دلایل مختلفی وجود دارد که پیام توسط مخاطبی دریافت نشود. دلیور بیس بودن امکانات پنل، یعنی هزینه‌ی پیام‌های دریافت نشده به حساب کاربری شما برگردانده می‌شود.

  • شرایط خدماتی سازی آسان

برای خدماتی سازی خطوط خود، به راحتی می‌توانید با تکمیل کردن مدارک از امکانات پنل خطوط خدماتی در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده کنید.

  • دریافت گزارش

پس از ارسال انبوه پیامک، می‌توانید در قسمت گزارش‌گیری، تعداد پیامک‌های ارسال شده و ارسال نشده را در قالب یک گزارش مشاهده فرمایید.

  • برنامه ریزی هوشمند ارسال پیامک

مدیریت پنل در اختیار شماست و می‌توانید، در هر زمان، با محتوای خاص برای مخاطبان هدف خود پیامک ارسال کنید.

  • راه‌اندازی منشی هوشمند

برای مخاطبان مهم این است که بدانند در هر زمانی شما پاسخ‌گوی آنان هستید، راه اندازی منشی هوشمند برای پاسخ‌های ابتدایی به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان تعامل بیشتری داشته باشید.

  • خطوط سفارشی با شماره‌های رند

انتخاب شماره‌های اختصاصی کندو این امکان را به شما می‌دهد که شماره‌های رند یا نیمه رند را انتخاب کنید.

  • پیامک اعلام وضعیت برای کاربران

یکی از مزایای استفاده از وب‌سرویس، اعلام وضعیت کاربر است.

  • اعتبار سنجی مخاطب

از این طریق مخاطب می‌تواند اصالت خود را تایید کند.

  • ارسال پیامک سفید

ارسال پیامک سفید برای مشتریان بدان معناست که مخاطبان از اینکه از سوی کسب وکار شما پیام دریافت می‌کنند راضی هستند.

  • پشتیبانی از تمامی زبان‌های برنامه‌نویسی

وب‌سرویس کندو، قابلیت ارتباط با تمامی زبان‌های برنامه نویسی را دارد.

  • تعرفه‌های مقرون به صرفه

درست است که ارسال پیامک در مقابل دیگر راه‌های بازاریابی بسیار مقرون به صرفه است، اما زمانی که به صورت انبوه برای مخاطبین خود پیام ارسال می‌کنید، هزینه آن قابل قابل توجه می‌شود.

  • کد فعال‌سازی

برای ورود به برخی از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خاص، نیاز است تا کد فعال‌سازی در سریع‌ترین زمان ممکن برای کاربر ارسال شود.

  • محیط کاربری ساده و کارآمد

درست است که شما امکان شخصی سازی پنل خود را دارید، اما محیط کاربری پنل باید ساده و در عین حال کارآمد باشد تا کارکردن با آن برای همه کاربران امکان پذیر باشد.

  • سرویس پیام ویژه همکاران

سرویس ویژه و تعرفه‌ و امکانات خاص برای همکارانی که در صنعت ارسال پیامک و بازاریابی پیامکی مشغول به کار هستند از خدمات متمایزی می‌توانند بهره‌مند شوند.

  • پنل و گیت اختصاصی پیامک‌های انبوه

این سرویس مخصوص مشترکانی است که با اپراتورهای داخل و خارج از کشور در ارتباط هستند.

  • بسته تبلیغاتی و اطلاع رسانی

ارسال پیام‌های با کیفیت در سریع‌ترین زمان بر اساس کد پستی استان، شهر، روستا و….

  • بسته ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای

استفاده از این سرویس به صاحبان فروشگاه‌های زنجیره‌ای این امکان را می‌دهد، کلیه علائم اقتصادی و تجاری شما در سایت نمایش داده و همچنین به صورت نا محدود کاربری ایجاد و دسترسی لازم به پنل را به ازای هر کاربر محدود نمایید.

  • سرویس ویژه برنامه نویسان

با استفاده از پنل کندو می‌توانید بدون پرداخت هزینه مازاد به کلیه روش‌های رایج دنیا برای اتصال به نرم افزار یا سایت خود به خدمات پیام کوتاه بهرمند شوید.

  • پرتقال سبز

پرتقال سبز راه‌کاری بهینه برای پیاده‌سازی، اجرا و مدیریت جشنواره‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی بر بستر پیام کوتاه، پیام صوتی و ussd را در اختیار صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها از بزرگ تا کوچک قرار می‌دهد تا به صورت یکپارچه با مشتریانشان در تعامل باشند.

  • مشارکت در مناقصات و قراردادهای کلان

شرکت در مناقصات، عقد قرارداد با شرکت های بزرگ نیازمند پیش‌زمینه‌هایی است. مجوز های اپراتوری و امنیتی مثل جواز کسب، شورای عالی انفرماتیک و … از جمله این نیازمندی‌ها هستند.

  • وب‌سرویس ارسال اس ام اس دیتابیس

در صورتی که نرم افزار و پنل اختصاصی دارید همچنین نیازمند ارائه چنین سرویسی به کاربران خود هستید می‌توانید از وب‌سرویس ارسال دیتابیس استفاده کنید.

  • سرویس ارسال پیامک مشاغل کوچک و خانگی

کوچک بودن کسب‌وکار شما دلیل نمی‌شود تا از رقیبان خود عقب بمانید. پنل ارسال اس ام اس مناسب با حرفه‌ی خود را انتخاب کرده و با مشتریان هدف خود در ارتباط باشید.

  • پنل نمایندگی فروش اس ام اس

این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد بدون نیاز به داشتن دانش فنی و هزینه برای نگهداری از سرور و سورس‌های پیام کوتاه، سایت اختصاصی خود را داشته باشید.

  • بسته‌های انتخابی

در نهایت شما هستید که با توجه به میزان بودجه و نوع خدمات و محصولاتتان باید یکی از تعرفه‌های، پایه، اقتصادی و حرفه‌ای ارسال پیامک را انتخاب کنید.

محبوبیت بازاریابی پیامکی در بین مدیران صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها بیشتر می‌شود، این در حالی است که هر سال، بودجه‌ی اختصاصی به آن رو به افزایش است. با این‌حال ارسال پیامک به صورت انبوه و تعداد زیاد هزینه‌ی قابل توجهی را به همراه دارد. در سایت کندو می‌توانید با اطلاع دقیق از انواع تعرفه‌ها بسته به شرایط کسب‌وکار خود می‌توانید مقرون به صرفه‌ترین بسته را انتخاب کرده و همچنین با مراجعه به مقاله دلیور بیس بودن پیامک، اطلاعات دقیقی از این خدمات متمایز دلیور بیس و سند بیس خدمات را  بدست آورید.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی