چرا باید کتابامون رو بفروشیم؟

همانطور که می دانید شرایط امروز اقتصادی کشور، تعریف آنچنانی ندارد، متاسفانه یکی از اولین کالاهایی که از سبد خرید مردم حذف شد کتاب بود که به دنبال خود کاهش سرانه مطالعه در کشور را به همراه آورد.

کاهش سرانه مطالعه در کشور می تواند سبب بروز مشکلاتی اعم از کاهش سطح اطلاعات عمومی مردم جامعه و افزایش زودباوری اکثریت مردم، در برخورد با اطلاعات اشتباهی که به گوششان می رسد باشد.

همچنین نخواندن کتاب می تواند سبب بروز مشکلات مختلفی در زندگی افراد شود، برای مثال مطالعه نوعی ورزشه ذهنی است که کمک می کند افراد در سنین بالاتر به بیماری های ذهنی همچون آلزایمر دچار نشوند، با کاهش سرانه مطالعه میزان بیماری های ذهنی نیز افزایش پیدا می کند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر بررسی مزایا و دلایل فروش کتاب دست دوم، یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین خرید و فروش کتاب دست دوم، یعنی یونی بوک را به شما معرفی کنیم.

فروش کتاب هایی که می خواهید دور بریزید

همه ما کتاب هایی را در خانه داریم که نیازی به آنها نداریم و هیچ استفاده ای از آنها نمی کنیم، این کتاب ها می تواند رمان هایی باشد که دیگر تمایلی به نگهداری از آنها نداریم، کتاب های دوران مدرسه و دانشگاه یا کتاب های کنکوری و کمک درسی و…، معمولا سرنوشت این کتاب ها چیزی جز انبار شدن در گوشه ی انباری یا رفتن به سطل زباله نیست، در بهترین حالت نیز از کتاب ها برای بازیافت دوباره استفاده می شود.

با فروش این دسته از کتاب ها با عنوان کتاب دست دوم می توانیم از دور ریخته شدن کتاب ها و انبار شدنشان جلوگیری کنیم.

با فروش کتاب دست دوم جان محیط زیست را نجات بدهیم

هر سال میزان زیادی از درختان برای تولید کاغذ جان خود را از دست می دهند، نکته ی قابل توجهی که وجود دارد، این است که حجم انبوهی از کتاب هایی که چاپ می شوند، هیچ تفاوتی با کتاب های سال گذشته ندارند و مشخص است ناشرین برای تامین نیاز مخاطبان مجبور به چاپ دوباره ی کتاب ها شده اند.

اگر روند قطع درختان برای تولید کاغذ به همین منوال پیش برود، تا 200 سال آینده هیچ درختی روی کره زمین باقی نخواهد ماند و این موضوع می تواند برای زندگی آینده ی ما ترسناک و چالش برانگیز باشد.

یکی از بهترین روش هایی که می تواند به محیط زیست کمک بسیاری کند، خرید و فروش کتاب دست دوم است. علاوه بر آن خرید یا فروش کتاب دست دوم، هم برای فرد خریدار و هم فرد فروشنده سودمند است و سبب برد هر دو طرف میشود.

کتاب های ارزان در اختیار بقیه ی افراد قرار دهیم

همانطور که در بالا به آن اشاره کردم، کتاب با افزایش قیمت رو به رو بوده و سبب دورشدن بسیاری از علاقه مندان به حوزه کتاب شده است. فروش کتاب دست دوم می تواند کمک بزرگی به این دسته از افراد و خود شما کند، زیرا شما با مبلغی که از فروش کتاب هایتان دریافت می کنید می توانید نسبت به خرید نسخه نو یا دست دوم کتاب های مدنظرتان اقدام کنید و فرد خریدار نیز می تواند با هزینه ای که برای خرید کتاب در نظر گرفته، نسخه دست دوم دو کتاب مدنظرش را خریدداری نماید.

کتاب دست دوم

خرید و فروش کتاب دست دوم با یونی بوک

یونی بوک زیر مجموعه شرکت آدرینا جویان دانش است که در سال 1399 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، در فروشگاه اینترنتی یونی بوک شما می توانید نسبت به خرید و فروش هر نوع کتابی که مدنظرتان است اقدام کنید.

یونی بوک برای سهولت مخاطبین خود هم کتاب نو و هم کتاب دست دوم در فروشگاه اینترنتی خود موجود دارد و شما در فروشگاه اینترنتی یونی بوک با یک جستجوی راحت و ساده می توانید به نسخه نو و دست دوم هر کتابی که مدنظر دارید، دسترسی پیدا کنید و پس از ثبت سفارش کتابتان را درب منزل تحویل بگیرید.

برای فروش کتاب دست دوم در یونی بوک با هیچ محدودیتی رو به رو نیستید و می توانید اقدام به فروش هر نوع کتابی که مد نظر دارید کنید، تفاوتی ندارد در چه ساعتی از شبانه روز باشید یا ساکن کدام منطقه و استان از کشور باشید، در هر شرایطی که قرار دارید می توانید برای خرید و فروش کتاب هایتان اقدام کنید.

فروش کتاب دست دوم در یونی بوک

برای فروش کتاب هایتان در سایت یونی بوک، نیاز است ابتدا یک پنل کاربری برای خودتان ایجاد کنید، با ساخت پنل کاربری تبدیل به عضو دائمی یونی بوک خواهید شد و هر زمانی که بخواهید می توانید نسبت به فروش کتاب هایتان اقدام کنید.

برای ساخت پنل کاربری وارد سایت unibook.shop شوید، روی گزینه ی پنل فروشندگان کلیک نمایید، سپس ایمیل و گذرواژه خود را وارد کنید و روی گزینه ی فروشنده شوید کلیک کنید؛ نام و نام خانوادگی به همراه نام فروشگاهتان را به دلخواه وارد کنید، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود روی گزینه ی فروشنده شوید کلیک کنید.

شما موفق شدید و فروشگاهتان ساخته شده است، روی گزینه ی بزن بریم کلیک کنید تا فروشگاهتان را راه اندازی کنید، در این مرحله باید آدرس منزل یا فروشگاهتان را وارد کنید و سپس و وارد تنظیمات پرداخت می شوید، دقت کنید تمام اطلاعات خواسته شده را کامل پر کنید.

اطلاعات تنظیمات پرداخت برای تسویه حساب توسط مشتری پس از خرید کالای شما مورد نیاز است، پس به دقت اطلاعات را کامل کنید.

سخن پایانی

اگر به فکر کتاب و کتابخوانی هستید، پیشنهاد می کنم با یونی بوک همراه شوید، دیگر لازم نیست کتاب هایتان را با هزینه ی زیادی خریدداری کنید یا برای دسترسی به کتاب مدنظرتان ساعت ها در خیابان پیاده روی کنید، در فروشگاه اینترنتی یونی بوک می توانید کتاب های مدنظرتان را با قیمت مناسبی تهیه کنید و کتاب هایی که نیاز ندارید را برای فروش بگذارید.

فروش کتاب دست دوم

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی