معایب خرید پیج اینستاگرام چیست؟ (حقایق پنهان!)

یکی از استراتژی های ورود بیزینسی به اینستاگرام این است که از همان ابتدا با پیجی که فالوورهای زیادی دارد کار را شروع کنیم. برای این کار خیلی ها به فکر خرید پیج اینستاگرام می افتند اما نمی دانند در آینده ممکن است با چه مشکلاتی مواجه شوند. بعضی ها هم که با خرید فالوور دوست دارند فالوورهای پیج شان را بالا ببرند که تکلیف آن ها کاملا مشخصه و صحبتی در این خصوص نداریم!

اما چرا خیلی از دوستانی که به تازگی قصد دارند کسب و کارشان را در اینستاگرام راه اندازی کنند اقدام به خرید پیج اینستاگرام می کنند؟ تنها دلیلش کسب اعتبار بیشتر و محبوبیت برای جذب فالوور واقعی و هدفمند در آینده است. یعنی پیجی با تعداد فالوور بالا می خرند تا مردم (افراد جدید) به آن ها اعتماد کنند و پیج شان را فالو کنند. فکر می کنند با این کار فالوورهای واقعی جدید گیرشان می آید اما نمی دانند این کار اصلا فایده ای ندارد!

ما در این مقاله قصد داریم شما را با معایب خرید پیج اینستاگرام آشنا کنیم. حقایقی وجود دارد که شاید خریداران پیج اینستاگرام دوست ندارند شما بدانید. ما در این مقاله دقیقه قصد داریم راجب همین موارد با شما صحبت کنیم. پس قبل از هر اقدامی برای خرید پیج پیشنهاد می کنیم این مقاله را کامل بخوانید.

چرا بعضی ها اقدام به خرید پیج اینستاگرام می کنند؟

سخت شدن جذب فالوور و هزینه های زیاد تبلیغاتی در اینستاگرام باعث شده تا خیلی از افراد اقدام به خرید یک پیج آماده اینستاگرام با تعداد فالوور بالا کنند اما نمی دانند این کار دقیقا مثل این است که پول شان را دور می ریزند!

خیلی از دوستان با این طرز تفکر اقدام به خرید پیج اینستاگرام می کنند که بعد از مدتی با تبلیغات بتوانند فالوور جدید و واقعی جذب کنند. مثلا فکر می کنند یک پیج 50 کا فالووری بگیرند مخاطبان جدیدی که وارد پیج می شوند و عدد فالوورهای پیج را می بینند سریع روی دکمه فالو می زنند. شاید اینطور باشد ولی این استراتژی همیشه جواب نمی دهد.

جدا از این موضوع زمانی که تعداد فالوورهای فیک پیج تان بیش از فالوورهای واقعی تان باشد نرخ تعامل در پیج تان به شدت پایین می آید و دیگر نمی توانید بازخورد خوبی از پیج تان دریافت کنید. حتی زمانی که با تبلیغات هم فالوور جدید جذب می کنید باز هم نمی توانید تعادل را در پیج تان حفظ کنید.

معایب خرید پیج اینستاگرام را به شما نمی گویند!

سایت هایی که خرید و فروش پیج اینستاگرام انجام می دهند از معایب خریدن پیج به شما نمی گویند! اما من قصد دارم در این قسمت از معایب خرید پیج اینستاگرام شما را با خبر کنم. بهتر است قبل از هر چیز قضیه براتون روشن باشد تا انتخاب درستی انجام دهید.

خطر کلاه برداری و از بین رفتن پولتان

بارها اتفاق افتاده که مشتری پول پیج را پرداخت کرده و پیج را تحویل نگرفته! متاسفانه خیلی از موارد در سایت های شیپور و دیوار گزارش شده است. همینطور بوده اند افرادی که پول پیج را واریز کرده اند و پیج را تحویل گرفته اند اما پس از مدتی پیج از دسترس شان خارج شده! کلاه برداری در خرید و فروش پیج اینستاگرام زیاد است و باید سعی کنید فقط از سایت های معتبر اقدام به خرید پیج اینستاگرام کنید در غیر این صورت ممکن است پولتان را هدر دهید!

احتمال بسته شدن پیج برای همیشه!

خرید و فروش پیج اینستاگرام جزء قوانین اینستاگرام نیست! یعنی اگر با چنین مواردی برخورد کند به شدت با طرف خاطی برخورد می کند. تنها برخورد قاطعانه ای هم که دارد این است که پیج مورد نظر را برای همیشه مسدود یا دیسیبل می کند. حالا شاید فکر کنید اینستاگرام از کجا می فهمد که ما پیج را خریده ایم؟

برای اینستاگرام فهمیدن این موضوع بسیار ساده است. از آنجایی که شما مجبورید بعد از خرید پیج یکسری تغییراتی را از جمله عوض کردن نام کاربری، رمز عبور، ایمیل و شماره موبایل را انجام دهید به راحتی متوجه می شود که شما پیج را خریده اید که تمام این موارد را یکجا عوض کرده اید. به همین دلیل هم پیج مورد نظر را دیسیل می کند. در این صورت هم پولتان از دست رفته است!

نبود مشتری واقعی

هدف اصلی ما ایجاد فروش های بیشتر از طریق پیج مان است. زمانی که پیج اینستاگرام خریداری می کنید هیچ مشتری واقعی ای در کار نیست چون 80 درصد فالوورهای پیج فیک هستند. آن 20 درصد هم احتمالا علاقه ای به کسب و کارتان ندارند و به فالوور روح تبدیل می شوند. در این شرایط چرا فقط به فکر بالا بردن تعداد فالوورهای پیج تان باید باشید؟ چه سودی برای شما دارد وقتی که پولی برای شما نمی سازد!

ریزش شدید فالوورهای فیک

اینستاگرام پیج هایی که فالوورهای فیک دارند را شناسایی می کند و فالوورهای فیک شان را به مرور زمان پاک می کند. مثلا اگر شما اقدام به خرید فالوور فیک کنید هر روز می بینید که 50 الی 100 فالوور از پیج تان کم می شود. این دقیقا همان فالوورهایی است که اینستاگرام دارد پاک می کند. اگر پیج اینستاگرام هم خریداری کنید قطعا تعداد زیادی از فالوورهای پیج غیرواقعی و غیرفعال هستند. اگر این فالوورها را هم اینستاگرام بخواهد پاک کند بعد از مدتی عدد فالوورهای پیج تان خیلی کم می شود.

شادوبن شدن دائمی

چون درون پیج های خریداری شده هیچ گونه تعاملی شکل نمی گیرد ممکن است اینستاگرام متوجه فیک بودن فالوورها شود. به همین دلیل اجازه رشد بیشتر را به شما نمی دهد! این دقیقا مثل شادوبن شدن دائمی است. یعنی مثلا پست های شما هیپوقت داخل اکسپلور و هشتگ ها نمی شود. یا مثلا پیج شما در سرچ اینستاگرام دیده نمی شود. پست ها و استوری های جدید به افراد خیلی کمتری نشان داده می شود و … که تمام این موارد دست به دست هم می دهند تا پیج شما دیگر رشد نکند.

آیا پیج اینستاگرام با فالوور واقعی هم ارزش خریدن ندارد؟

خرید پیج واقعی اینستاگرام

اولا که پیج اینستاگرام با فالوور واقعی خیلی کم پیدا می شود و اگر هم پیدا شود قیمت بالاتری دارد. در این صورت ریسکش هم برای خریدار بیشتر می شود. چون هم باید پول بیشتری دهد، هم خطر دیسبیل شدن پیج توسط اینستاگرام وجود دارد و هم ممکن است ریزش فالوور بسیار شدیدی را تجربه کند.

چون وقتی صحبت از فالوور واقعی می شود یعنی اینکه ممکن است اصلا به کسب و کار شما علاقه ای نداشته باشند. زمانی هم که اقدام به خرید پیج اینستاگرام واقعی می کنید باید پست های قبلی را پاک کنید و پست های جدید قرار دهید. خب همین باعث می شود یکسری از فالوورها، پیج را برای همیشه ترک کنند.

جمع بندی و پایان

خرید پیج اینستاگرام برای هرکسی مناسب نیست، فقط در بعضی از شرایط خاص پیشنهاد می شود. به طور کلی پیج اینستاگرام آماده برای کسانی که قصد فروش محصولات و خدمات شان را دارند اصلا توصیه نمی شود. چون درون این پیج ها مشتری واقعی وجود ندارد و همه فالوورها فیک هستند. من در این مقاله سعی کردم از معایب خرید پیج اینستاگرام به شما بگویم. امیدوارم براتون مفید بوده باشه. اگر سوال دیگری داشتید با کمال میل آماده پاسخگویی به شما هستم. در قسمت کامنت ها از من بپرسید.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی