زیدان کدام بازیکن را برادر خود خطاب کرد

به گزارش ایرنا، درخشش کریم بنزما  در تیم فوتبال رئال مادرید و نقش وی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حیرت کارشناسان فوتبال جهان را به همراه داشت. پس از این درخشش بود که  وی به یکی از مدعیان توپ طلا فوتبال جهان تبدیل شد.

زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه یکی از مهمترین حامیان کریم بنزما است و باور دارد وی در سال ۲۰۲۲ می‌تواند توپ طلا فوتبال جهان را از آن خود کند. زیدان که در رئال مادرید سرمربی بنزما بوده تشبیهی فراتر از فوتبال از این ستاره مسلمان فوتبال جهان دارد و می گوید وی مانند برادر من است.

تارنمای خبری البیان مصر در گزارشی با اشاره به نقل از زیدان  نوشت: رابطه من با کریم بنزما فراتر از محدودیت‌های ورزشگاه است و جنبه احساسی دارد. او مانند برادر کوچکتری است که مادرم وی را به دنیا نیاورده است. در مورد شغلم با او زیاد صحبت کردم.

زیدان در ادامه تمجید خود از ستاره مسلمان تیم رئال مادرید گفت: از زمان حضور بنزما در رئال مادرید من با وی در ارتباط هستم. در ابتدای حضورش من مشاور باشگاه بودم و بعد دستیار کارلو آنجلوتی شدم. اکنون نیز با هم ملاقات داریم و پیام‌هایی نیز رد و بدل می کنیم.

سرمربی اسبق تیم رئال مادرید با اشاره به نقش بنزما در قهرمانی کهکشانی‌ها در قاره سبز نیز عنوان کرد: از سطح کریم بنزما در فصل گذشته تعجب نمی‌کنم،  او در تمام مدت با رئال مادرید خاص بود و حالا استثنایی است. تمام دنیا معتقدند که بنزما شایسته توپ طلای فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲ است.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی