عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به جذب «صادقی»؛ «به هیچ‌ بازیکنی قول تیم ملی نمی‌دهیم»

به گزارش ایرنا، «محمد مومنی» در گفت‌وگویی تلویزیونی در ابتدا با قدردانی از کادرفنی سابق این تیم اظهار داشت: از کادر فنی قبلی تیم استقلال که زحمات زیادی را کشیدند و همچنین بازیکنانی که با اقتدار خودشان موجبات سرافرازی هواداران استقلال را فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

وی در خصوص جدایی فرهادد مجیدی اضافه کرد: باتوجه به مشکلات خانوادگی مجیدی و البته نتایج خوبی که کسب کرده بود، از باشگاه درخواستی داشت و این درخواست مورد توافق باشگاه استقلال قرار گرفت. هر بازیکن یا مربی که افتخاراتی کسب می‌کند، خواستار پیشرفت است و تیم اماراتی هم خواستار فرهاد مجیدی بود و خود فرهاد هم دوست داشت تا تجریباتش را در یک کشور دیگر به چالش بکشد و به نظرم انتخاب خوبی بود. البته برای باشگاه استقلال نه، انتخاب خوبی نبود اما بهرحال تصمیم گرفت و ما هم می‌خواستیم به هر شکل رضایت او را داشته باشیم. فرهاد مجیدی مهره استقلال و یکی از بازیکنان و مربیان خوب این باشگاه بوده و حتما در آینده از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.

پاسخ مومنی به این پرسش که آیا استقلال برای صدور رضایتنامه مجیدی وجهی دریافت کرده یا خیر نیز «منفی» بود و این بدان معنا است که باشگاه استقلال نه از فرهاد و نه از باشگاه اماراتی، وجهی دریافت نکرده است.

عضوی هیائن مدیره استقلال در رابطه با انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: باتوجه به اینکه مصطفی آجورلو تجربه لازم و کافی برای انتخاب سرمربی را دارد، اعضای هیئت مدیره استقلال به او اختیار تام داد تا بهترین انتخاب را داشته و در این زمینه با توجه به فعالیت‌های مستمری که داشتیم، در نهایت به یک سرمربی بسیار خوب یعنی ریکاردو ساپینتو رسیدیم و با توافق کامل نسبت به حضور او در ایران، این اتفاق رقم خورد. 

وی در واکنش به اینکه آیا اختیار تام به معنای این است که عواقب احتمالی انتخاب ساپینتو نیز متوجه آجورلو می‌شود یا خیر نیز گفت: هیچ مربی نمی‌تواند تضمین موفقیت بدهد و فرآیند انتخاب سرمربی از سوی هیئت مدیره بوده است.

مومنی در مورد اینکه گفته می‌شود مبلغ قرارداد ساپینتو ۴۵۰هزار دلار است، اضافه کرد: مبالغ قرارداد در باشگاه موجود است و این جزو موارد خصوصی باشگاه است.

عضو هیئت مدیره استقلال درخصوص منتفی شدن یا نشدن حضور «سعید صادقی» در این تیم نیز اضافه کرد: سعی می‌کنیم بازیکن باکیفیت را به هر شکل ممکن به خدمت گرفته و با بازیکنان ایرانی نواقص پست‌های خود را برطرف کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد حتما از بازیکن خارجی استفاده می‌کنیم. مضاف بر اینکه اینجا استقلال است نه تیم ملی؛ سهمیه جام جهانی هم برای کسی نداریم یا اینکه بگوییم می‌توانیم رسیدن به تیم ملی و سهمیه جام جهانی را فراهم کنیم. تیم‌های دیگر حتما چنین قولی داده‌اند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی