الهامی: فوتبال باکیفیتی را با هوادار نشان می‌دهیم/ به‌دنبال حاشیه نیستم

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی جدید هوادار در گفت‌وگویی، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم راه سخت «رضا عنایتی» را ادامه دهم و با مسئولیتی که بر عهده‌ام گذاشته شد، بتوانم به موفقیت رسیده و شرمنده نشوم.

الهامی در پاسخ به این پرسش که بعد از ۲ قهرمانی جام حذفی به همراه تراکتور و نساجی انتظارات از وی بالا رفته، گفت: دقیقا همین است و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. چالش سختی را انتخاب کردم و دوست داشتم شرایطی جدید را امتحان کنم. امیدوارم بتوانم در هوادار هم سربلند باشم، نتایج خوبی بگیرم و فوتبال باکیفیتی را که هوادار لایق آن هست و تیم‌های دیگر به آن احترام بگذارند، به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال هوادارد دلیل اصلی انتخاب هوادار را مدیریت باشگاه و عوامل آن دانست و یادآور شد: دوست دارم فصل بدون حاشیه‌ای را دنبال کنم و امیدوارم کنار هم بتوانیم در هوادار، یک کار خیلی سالم انجام دهیم.

الهامی خاطرنشان کرد: هوادار پیش از این هم تیم خوبی بود. ابتدا باید بازیکنانی را که قرارداد دارند، حفظ کنیم و بعد از آن ببینیم در کدام پست کمبود داریم. قطعا بازیکنانی هستند که به لحاظ اسمی شناخته‌شده هستند و اگر بتوانند با شرایط هوادار خودشان را وفق دهند از آنها استفاده خواهیم کرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی