بهترین منابع ریاضی کنکور تجربی

اگر قصد دارید در کنکور موفق شوید قطعا به بهترین منابع ریاضی برای کنکور احتیاج دارید. همانطور که می‌دانید منابع مختلفی برای کنکور در بازار وجود دارد که می‌توانید از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید.

اما متاسفانه اکثر این منابع از کیفیت لازم برخوردار نیستند و نمی‌توان روی آن‌ها حساب کرد. از این رو ما در این مقاله سعی داریم بهترین منابع ریاضی برای کنکور تجربی که می‌توانید به راحتی از طریق آن‌ها به موفقیت برسید را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین منابع ریاضی کنکور

خوب بهتر است بدون فوت وقت به سراغ معرفی بهترین منابع ریاضی کنکور برویم. این منابع عبارت‌اند از:

کتاب‌های ریاضی قلمچی

امکان ندارد که صحبت از خرید کتاب کنکوری در میان باشد و از قلمچی صحبت نشود. قطعا اکثر کتاب‌های ارائه شده توسط قلمچی معمولا بهترین منابع ممکن هستند.

کتاب‌های سه سطحی ریاضی تجربی قلمچی نیز یکی از بهترین منابع برای کنکور تجربی به حساب می‌آیند. در این کتاب‌ها سوالات به سه سطح تقسیم شده‌اند. سطح اول که سطح نسبتا دشوار است برای شروع بسیار مناسب هستند.

بعد از آن سطح دشوار وجود دارد که استفاده از آن بعد از طی کردن سطح دشوار توصیه می‌شود. همچنین سطح دشوارتر نیز در این کتاب‌ها وجود دارد که برای مراحل پایانی مطالعه از آن‌ها استفاده می‌شود.

 ریاضیات تجربی IQ گاج

کتاب‌های گاج نیز از دیگر منابع ریاضی کنکور تجربی است که استفاده از آن معمولا توصیه می‌شود. این کتاب معمولا در دو جلد ارائه می‌شود. جلد اول به طور کامل تمامی مباحث را پوشش داده است و جلد دوم آن کاملا صرفا برای مرور استفاده می‌شود.

تست‌های موجود در دو جلد این کتاب بر اساس سختی کاملا مرتب شده‌اند و استفاده از آن به تمام کنکوری‌های عزیز توصیه می‌شود.

بهتر است همیشه در هنگام خرید کتاب کنکور کتاب‌های گاج را در لیست خرید خودتان قرار دهید تا بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورید.  اگر به دنبال سایت خرید کتاب کمک درسی هستید، پیشنهاد ما پایتخت کتاب است.

کتاب‌های ریاضیات نشر الگو

یکی از بهترین ناشرین منابع ریاضی برای کنکور، نشر الگو است. این انتشارات بهترین نتایج را ارائه می‌دهد. کتاب‌های منتشر شده توسط نشر الگو معمولا با کیفیت هستند و مشتریان زیادی دارند.

اگر علاقه‌مند هستید که کنکور را با موفقیت پشت سر بگذارید بهتر است که سری به نشر الگو بزنید. سری کتاب‌های ریاضیات تجربی از نشر الگو برای دانش‌آموزانی طراحی شده است که قصد دارند از پایه خودشان را قوی کنند.

 ریاضیات جامع انتشارات مهر و ماه

بهترین کتاب ریاضی کنکور تجربی

اگر به دنبال منابع ریاضی برای کنکور و یا هر منبع کنکوری دیگری هستید قطعا نام انتشارات مهر و ماه را شنیده‌اید. کتاب‌های منتشر شده توسط این انتشارات از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند و می‌توانند به شما در کنکور کمک کنند.

کتاب‌هایی که به عنوان منابع ریاضی کنکور تجربی توسط مهر و ماه منتشر شده‌اند بسیار جامع و کامل بوده و نکات مختلفی را رعایت کرده‌اند. به عنوان مثال در این کتاب تمرین‌های کتاب درسی ریاضی به صورت تست آورده شده‌آند که می‌توان از آن‌ها به عنوان منبع استفاده کرد.

آشنایی دانش‌آموزان با تمرین‌های کتاب درسی ریاضی اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند به شما در این حوزه تا حد بسیار زیادی کمک کند.

ریاضیات جامع تخته سیاه

این کتاب برای کسانی مناسب است که علاقه‌مند به موفقیت در کنکور هستند اما پایه ضعیفی دارند. ریاضیات جامع تخته سیاه یکی از بهترین توضیحات را در دل خود دارد و تست‌های فوق‌العاده قوی‌ای را به دانش‌آموزان ارائه کرده است.

تست‌های موجود در این کتاب می‌تواند کاملا خیال شما از بابت تست‌های کنکور راحت کند چرا که بسیار جامع و کامل است.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد به طور کلی به 5 مورد از بهترین منابع ریاضی کنکور تجربی   اشاره شود. استفاده از این منابع می‌تواند به شما برای موفقیت در کنکور تجربی کمک کند.

همچنین استفاده از این منابع کنکوری می‌تواند موجب افزایش قدرت تست‌زنی و البته قدرت تحلیل مسائل در شما شود. اگر علاقه‌مند به خرید این منابع هستید می‌توانید از بانک کتاب استفاده کنید.

اگر از مطالعه این مقاله لذت بردید در بخش نظرات انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما در میان بگذارید. شاد و موفق و پیروز باشید.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی