کُری ساپینتو با یادگاری فرهاد؛ «با استقلال ۴ قهرمانی می‌آورم»

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «ریکاردو ساپینتو» در مراسم معارفه وی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: خوشحالم که هدایت استقلال را بر عهده گرفتم. استقلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان است، تیمی که ۴۰ میلیون هوادار دارد یعنی بزرگ است و علاوه بر این، آنها فصل گذشته قهرمان شدند.

وی افزود: همیشه رویای این را داشتم در تیمی همچون استقلال مربیگری کنم و به طور حتم می‌خواهم با کمک همگی یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: همیشه روحیه جنگندگی و مبارزه‌طلبی را حفظ و تحت هر شرایطی فقط و فقط به پیروزی فکر خواهیم کرد.

کُری ساپینتو با یادگاری فرهاد؛ «با استقلال ۴ قهرمانی می‌آورم»

ساپینتو افزود: از استقلال بازی‌های زیادی مشاهده کردم. این تیم انسجام زیادی دارد و همه نفرات این تیم مثل خانواده بودند و رکورد عالی بدون باخت را از خود بر جای گذاشتند. از کادر فنی گذشته و فرهاد مجیدی که استقلال را به قهرمانی رساند، تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: همه تلاش می‌کنند تا قهرمانی را از استقلال بگیرند. ما باید از همه آماده‌تر بوده، بیشتر تلاش کنیم و با سختکوشی به همه ثابت کنیم لیاقت برد و قهرمانی را داشتیم و داریم. بازیکنان استقلال مزه قهرمانی و پیروزی را چشیده‌اند و می‌دانند چقدر شیرین و دلچسب است و نباید آن را از دست بدهند. چالش بزرگی را پیش رو داریم. امیدوارم زمانی که همه بازیکنان جمع می‌شوند، جو صمیمانه بوده و این جو تا پایان ادامه داشته باشد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی