رسمی که بازیکنان را بدعادت می‌کند!

فرهاد مجیدی بار دیگر دست به جیب شد و برای شکست دادن تیم سایپا مبلغ 10 میلیون تومان به بازیکنان تیمش پاداش داد تا با روحیه‌ای مناسب برای دربی روز پنجشنبه حاضر شوند. با یک حساب و کتاب سرانگشتی(و طبق آنچه در رسانه های محتلف منتشر شد است) مشخص می‌شود مجیدی تا به امروز 45 میلیون تومان به هر کدام از بازیکنان استقلال پاداش داده که اگر در تعداد نفرات ضرب شود عدد قابل توجهی می‌شود و نشان می‌دهد سرمربی آبی‌ها به هر قیمتی می‌خواهد روحیه تیمش را حفظ کند و به نوعی جور مدیران باشگاه را بکشد. مدیرانی که نه تنها در چنین شرایطی بابت دست به جیب شدن مجیدی شرم نمی‌کنند که با افتخار خبر پاداش را در کانال باشگاه هم قرار می‌دهند!

در این بین سوالی که به وجود می‌آید این است که باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی چرا باید بابت هر برد پاداش بدهند؟ معمولا در قرارداد بازیکنان بندهایی مربوط به کسب سهمیه آسیایی، قهرمانی لیگ و جام حذفی، صعود از مراحل مختلف لیگ قهرمانان آسیا، آقای گلی، کلین شیت، دعوت به تیم ملی و بردهای پیاپی بند پاداش وجود دارد و در کنار آن هم پاداش‌هایی خارج از قرارداد برای دیدارهای خاص داده می‌شود اما پاداش دادن خارج از قرارداد در هر بازی اتفاق چندان مرسومی نیست.

البته این مدل پاداش دادن در مقطع فعلی کمک زیادی به استقلال می‌کند و یکی از دلایلی که این تیم در شرایط فعلی سرپا مانده سبک مدیریتی مجیدی است اما در دراز مدت ممکن است باعث «بدعادت» شدن بازیکنان شود و آن‌ها همواره پس از هر برد منتظر پرداخت مبالغی خارج از قرارداد باشند. اگر این پرداختی‌ها براساس قرارداد انجام می‌شد و باشگاه هم سیستم پاداش دادن خود را اعلام می‌کرد دیگر نگرانی از این حیث وجود نداشت.

استقلال در سال‌های اخیر از این مدل پرداختی‌های خارج قرارداد به شدت ضربه خورده و اختلافات زیادی بین باشگاه و بازیکنان به وجود آمده است.

258 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی