تصویر جنجالی مهناز افشار در آغوش ابی + عکس

استایل مهناز افشار
جامعه ۲۴ – مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  ۱۳۵۶ در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت، افشار همچنین دوره‌های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

 

تبریک تولد به ابی

 

تبریک روز مرد به یاسین رامین

 

عکس جنجالی مهناز افشار در آغوش ابی + عکس

 

زندگی شخصی مهناز افشار

دوران کودکی

مهناز افشار متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می‌کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می‌گوید یک بار بخاطر شیطنت‌های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون‌های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما است.

مخالفت خانواده با بازیگری

خانواده مهناز افشار ریشه‌ای مذهبی دارند و به همین خاطر در ابتدا مخالف ورود او به بازیگری بودند.  

شغل برادر مهناز افشار

او درباره سابقه جواهرسازی در خانواده اش می‌گوید: «برادر کوچکترم ۱۵-۱۴ سال است که در زمینه مخراج کاری و جواهرسازی فعالیت دارد و من هم گاهی با او همکاری می‌کنم. فعالیتم هم به این شکل است که گاهی طراحی‌های جدیدی به او ارائه می‌دهم و او آن‌ها را می‌سازد.»

ازدواج و طلاق مهناز افشار

مهناز افشار در سال ۱۳۹۳ با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس بود. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیانا دارد، لیانا در چهارم خرداد ماه ۱۳۹۴ در آلمان متولد شد.

 

این بازیگر در سال ۱۳۹۸ با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام کرد که از این پس مادری مجرد برای لیانا خواهد بود.

 

پاسخ مهناز افشار به حاشیه‌ها:

تولد دخترم در آلمان

“لیانا” دخترم جایی متولد شده که پدرش متولد شده است؛ در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود، اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی! چیزی که دلم می‌خواهد بگویم این است که این روز‌ها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته در‌های کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد زیرا این موضوع تابویی است. 

 

عکس جنجالی مهناز افشار در آغوش ابی + عکس

چهار سال از همسرم بزرگترم

سن برادر همسرم را به همسر من نسبت دادند؛ همسرم متولد ۶۰ است و من ۴ سال از او بزرگترم. محل تولد، اسم و عکس همسرم را اشتباه منعکس کردند.

کارنامه هنری مهناز افشار

مهناز افشار در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال ۱۳۷۹ شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت‌های خانواده‌ها به یکی از شهر‌های شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.  

آتش بس

مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند، آتش بس در سال ۱۳۸۴ توسط تهمینه میلانی ساخته و در سینما‌های سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دائما در حال دعوا هستند و کار به جدایی میکشد تا اینکه با یک روانشناس آشنا میشوند.  

مهناز افشار در کلاغ پر

مهناز افشار بار دیگر در کنار محمدرضا گلزار قرار گرفت و این بار با فیلم کلاغ پر زوج هنری فیلم را تشکیل دادند، این فیلم در سال ۱۳۸۶ توسط شهرام شاه حسینی تولید و در سینما‌ها به نمایش درآمد. داستان فیلم زندگی دو جوان با نام‌های رضا و رویا را روایت میکند که قرار است با هم ازدواج کنند، ولی به دلیل بیکاری رضا هر بار ازدواج آن‌ها عقب می‌افتد، حالا که رضا پس از مدت‌ها کار پیدا کرده و میخواهد مراسم عروسی شان را برگزار کند، اما رویا بواسطه مادرش با مرد ثروتمندی آشنا شده و قرار است با او ازدواج نماید.

دعوت

فیلم دعوت در سال ۱۳۸۷ توسط ابراهیم حاتمی کیا تولید شد، این فیلم داستان زندگی چند خانواده را روایت میکند که با یک مشکل مشابه روبرو هستند و آن هم سقط جنین است. مهناز افشار دراین فیلم نقش یک بازیگر را بازی میکند که باردار است و به خاطر شغلش میخواهد جنین خود را سقط نماید.  کتایون ریاحی،  گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهناز افشار در پسر آدم دختر حوا

مهناز افشار یک سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۷ برای بازی در دومین فیلم سینمایی رامبد جوان انتخاب شد و در کنار حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت، مهناز افشار در این فیلم نقش یک وکیل را بازی میکند. داستان فیلم درباره دو وکیل جوان با بازی مهناز افشار و حامد کمیلی است که بر سر تصاحب دفتر کاری که فردی کلاهبردار به هر دو آن‌ها فروخته با هم رقابت میکنند و ماجرا‌های جالبی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد. جالب است بدانید مهناز افشار بخشی از دستمزد خود را برای بازی در این فیلم به مردم ستمدیده فلسطین بخشید.

تسویه حساب

مهناز افشار بعد از چندین سال فعالیت در عرصه سینما در سال ۱۳۸۸ برای بازی در فیلم تسویه حساب کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد، اما نهایتا سیمرغ از آن وی نشد. تسویه حساب به کارگردانی تهمینه میلانی داستان چهار زن زندانی را روایت میکند که از زندان آزاد شده اند و با تغییر چهره مردان پولدار را اغفال کرده و به خانه میبرند و بعد از ضرب و شتم پول آن‌ها را به سرقت میبرند.


بیشتر بخوانید: بهاره رهنما با تیپ آبی در حال خواندن مثنوی + عکس


برف روی کاج‌ها 

برف روی کاج‌ها یکی از ماندگارترین نقش‌های مهناز افشار است که برای بازی در آن لوح تقدیر بهترین بازیگر زن بخش نگاه نو را از جشنواره فجر گرفت. این فیلم در سال ۱۳۸۹ توسط پیمان معادی تولید و روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفت،  صابر ابر،  ویشکا آسایش و حسین پاکدل از دیگر بازیگران این فیلم هستند.  

سعادت آباد

خانم افشار در سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم سینمایی سعادت آباد موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره فجر شد. سعادت آباد در سال ۱۳۸۹ توسط مازیار میری تولید و در سینما‌های سراسر کشور به نمایش گذاشته شد.  حامد بهداد،  لیلا حاتمی،  امیر آقایی و حسین یاری از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تهران تا بهشت

تهران تا بهشت در سال ۱۳۹۲ توسط ابوالفضل صفاری ساخته و در جشنواره روتردام هلند به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. مهناز افشار هم به عنوان بازیگر این فیلم راهی هلند شد و در این جشنواره حضور یافت، تهران تا بهشت ژانری اجتماعی دارد و زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دچار مشکلاتی در زندگی میشوند طوری که مرد زندگی را رها کرده و میرود، زن در راه جستجوی شوهرش به حقایقی پی میبرد.

مهناز افشار در نهنگ عنبر

مهناز افشار در سال ۱۳۹۳ در فیلم سینمایی نهنگ عنبر به ایفای نقش پرداخت، نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم یکی از ماندگارترین نقش‌هایی است که مهناز افشار در کارنامه بازیگری خود به ثبت رساند. او در این فیلم با گریم دهه شصتی در کنار بازیگرانی مثل رضا عطاران،  حسام نواب صفوی و ویشکا آسایش به هنرنمایی پرداخت. نهنگ عنبر با نمایش در سینما‌های سراسر کشور یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های سال ۹۴ بود، و بواسطه حضور بازیگرانی مثل مهناز افشار به یکی از ماندگارترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. 

قسم

قسم عنوان تازه‌ترین کار سینمایی مهناز افشار است که کارگردانی آن را محسن تنابنده به عهده دارد، این فیلم در سال ۹۷ تولید و در سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. داستان فیلم درباره زنی به نام رضوان است که کشته شده و خانواده او در پی ثابت کردن این قضیه هستند که شوهرش او را به قتل رسانده است.  مهران احمدی،  سعید آقاخانی و حسن شیرازی از دیگر بازیگران این فیلم هستند. مهناز افشار برای بازی در این فیلم کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شد.

 

عکس جنجالی مهناز افشار در آغوش ابی + عکس

 

ورود به سینمای خانگی

عشق تعطیل نیست

 مهناز افشار با بازی در سریال عشق تعطیل نیست برای اولین بار وارد سینمای خانگی شد، ولی بنا به دلایلی بعد از پخش قسمت پنجم این سریال متوقف شد. این سریال در سال ۱۳۹۳ توسط بیژن بیرنگ کلید خورد و قرار بود در ۲۶ سی دی ۵۰ دقیقه‌ای تولید و عرضه شود که بنا به دلایلی در قسمت پنجم متوقف گردید. محمدرضا گلزار،  بهنوش بختیاری و مهرانه مهین ترابی از دیگر بازیگران این سریال بودند.

عاشقان

سریال عاشقانه در سال ۱۳۹۵ توسط منوچهر هادی تولید و در سینمای خانگی توزیع شد، این سریال با بازی مهناز افشار، محمدرضا گلزار و ساره بیات مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. عاشقانه مضمونی اجتماعی دارد و زندگی چند خانواده را روایت میکند که با آمدن دختری به نام گیسو وارد ماجرا‌هایی جدید میشوند.  

گلشیفته

مهناز افشار با بازی در سریال گلشیفته فعالیت خود را در سینمای خانگی ادامه داد، این سریال به کارگردانی بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۶ تولید و در سینمای خانگی عرضه شد. داستان این سریال درباره چهار زن با مشکلاتی متعدد است که هر کدام داستانی جداگانه دارند. مهناز افشار در این سریال نقش رییس یک دانشکده  را بازی میکند و با همسرش که وزیر ورزش است بر سر استقلال زنان اختلاف نظر دارد.  سیامک انصاری، مهدی ژوله،  بهاره کیان افشار،  شیلا خداداد،  هومن سیدی و مهدی هاشمی از دیگر بازیگران این مجموعه نمایشی هستند.

 

بازیگران و هنرمندان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی