کارنامه‌نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت منتشر شد

به گزارش ایرنا در اطلاعیه روز شنبه سازمان سنجش و آموزش کشور آمده است: پیرو اطلاعیه منتشر شده ۲۰ اسفندماه سال ۹۹ به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در آزمون استخدامی متمرکز ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹ شرکت کرده اند و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مراجع ذیربط مراجعه کرده اند، می‌رساند، که کارنامه نهایی متقاضیان در مرحله اول اعلام نتایج، در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  از بعداز ظهر روز امروز شنبه مورخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، متقاضیان هریک از دانشگاه ها، دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بایست باتوجه به نتیجه اعلام شده مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام کنند.  

برای تمام متقاضیانی که کارنامه قبولی صادر شده است، می بایست ازطریق مراجعه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها/ دانشکده ها و سازمان مربوطه، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب نمایند.

یادآوری ها:

۱-استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.

۲-متقاضیانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع به کار اقدام ننمایند، از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. در این گونه موارد با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

۳- نتایج تکمیل ظرفیت مشاغل باقیمانده متعاقباً بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه (در مشاغل مشخص شده) ازطریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

۴-متقاضیانی که به نمرات مصاحبه، امتیاز بومی و امتیاز مدت زمان خدمت در شرایط کرونا اعتراض دارند لازم است به دانشگاه ها/ دانشکده ها و سازمان مربوطه که مصاحبه کننده و بررسی کننده مدارک بوده، مراجعه کنند و از مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور خودداری نمایند.

۵-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده متقاضی خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

آموزش
وزارت کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی