برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی با مجارستان «غیرممکن» است

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر خبری مبنی بر برگزاری دیدار دوستانه میان تیم ملی ایران و مجارستان منتشر شد و «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این‌باره گفته بود «با هماهنگی میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران و رییس کمیته ملی المپیک مجارستان، مذاکره‌ای با فدراسیون فوتبال مجارستان انجام شد و از این تیم برای برگزاری بازی دوستانه تقاضا کردیم. مجارستانی‌ها با برگزاری بازی در نیمه نخست آبان موافقت کردند و قرار شد فدراسیون ایران درخواست رسمی خود را ارائه کند و مراحل بعدی مذاکرات را پیش ببرد.»

با این حال، «محمد جماعت» مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در توییتی نوشت: با توجه به فیفادی‌های پیش‌ رو تا زمان برگزاری جام‌جهانی قطر، برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان با تیم ملی مجارستان، غیرممکن و نشدنی است.

تیم ملی ایران در تنها دیدار دوستانه خود پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به مصاف الجزایر رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خود.

به‌دنبال این شکست و روند نه‌چندان مساعت تدارک بازی‌های دوستانه برای تیم ملی، طی هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر قطع همکاری فدراسیون فوتبال با «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی به گوش رسیده است.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی