تجربه تفریح‌های ساحلی در تور بالی، تور تایلند و تور مالزی

یکی از لذت‌های سفر به مقاصد ساحلی جنوب شرق آسیا، انجام انواع تفریحات دریایی و فعالیت‌های ساحلی است. تفریحاتی که بعضا آرامش بخش و جذاب بوده و گاهی اوقات ماجراجویانه هستند و آدرنالین خونتان را به حداکثر می‌رسانند. همراه ما باشید تا در مورد پرطرفدارترین تفریح‌های آبی در مقاصد محبوب جنوب شرق آسیا برایتان بگوییم.

تور بالی؛ در زیباترین سواحل اندونزی تفریح کنید

اگر قرار است تور بالی را برای تعطیلات خود انتخاب کنید، شکی نداشته باشید که قرار است در سواحل این جزیره‌ی زیبا حسابی خوش بگذرانید. بالی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب آمده و همیشه گردشگران زیادی را در سواحل این جزیره می‌بینید که هر کدام فعالیت محبوب خود را انتخاب کرده و در آب مشغول به تفریح هستند. موج سواری از دیرباز جزو ورزش‌های محبوب در بالی بوده و خیلی از علاقه‌مندان به این ورزش، از سراسر دنیا برای سواری روی موج‌ها بلند مناطقی خاص در جزیره، خود را بالی می‌رسانند.

اما فارغ از موج سواری، فعالیت‌های بسیار متنوعی هستند که در بالی می‌توانید تجربه کنید. کایاک سواری، پدل بردینگ و حتی تورهای کوتاه مدت قایق سواری، از جمله فعالیت‌های آرامش بخش در این مکان هستند و اگر به دنبال ماجراجویی باشید، می‌توانید به سراغ غواصی، جت اسکی، کایت سورفینگ، اسکی روی آب، ویک بوردینگ و … بروید. حتی ورزش‌های جدیدی مثل فلای‌برد را نیز می‌توانید در آب‌های بالی تجربه کنید و اگر اهل تماشای مناظر زیر آبی هستید، چند سایت خوب برای اسنورکلینگ و غواصی در بالی وجود دارد.

سواحل جذاب و متنوعی در بالی وجود دارند که برای تفریحات آبی می‌توانید به سراغشان بروید. برای این کار سواحل معروف‌تر مناسب هستند و در سواحل دنج و خلوت، عموما تجهیزات زیادی مشاهده نمی‌کنید و آن مکان‌ها بیشتر برای آبتنی مناسب هستند. ساحل سمینیاک، ساحل نوسا دوا، ساحل اکو در کانگو، ساحل توماس و چندین جای دیگر هستند که برای انجام تفریحات آبی می‌توان پیشنهاد کرد. البته اگر در هتل‌های لاکچری ساحلی اقامت داشته باشید، این هتل‌ها هم یک سری از تجهیزات ورزش‌های آبی را برایتان در سواحل خصوصی مهیا می‌کنند. با مراجعه به صفحه تور بالی در سایت آژانس آویسا تور، لیستی بلندبالا از هتل‌هایی که برای تور بالی می‌توانید، انتخاب کنید را مشاهده خواهید کرد و با مقایسه امکاناتشان، می‌توانید انتخاب مناسب خود را داشته باشید.

اما تفریحات آبی در بالی تنها به فعالیت‌های دریایی خلاصه نمی‌شود. بالی دارای طبیعتی متنوع بوده و در میان جنگل‌های بارانی آن، آبشارها، دریاچه‌ها و رودخانه‌های زیادی پیدا می‌کنید. در بعضی از این رودخانه‌ها، مخصوصا تلاگا واجا، امکان قایق سرواری در رودهای خروشان را دارید که همراه با مربیان مجرب و با امکانات ایمنی کامل انجام می‌شود. از طرفی پارک‌های آبی بالی هم به شدت محبوب هستند و در خود بازی‌های متنوعی دارند که یک روز شاد را برای شما و خانواده‌تان رقم خواهند زد. پارک آبی اسپلش یکی از این نمونه‌هاست که انواع بازی‌ها را در چندین استخر متنوع برایتان فراهم کرده اما جذاب‌ترین پارک آبی بالی، واتربوم است که در محیطی جنگلی و فضایی بسیار بزرگ قرار گرفته و سرسره‌های آبی بسیار بزرگ و تونل‌های آبی هیجان انگیزی در خود دارد. در نهایت بالی در کنار زیبایی‌های طبیعی، معابد زیبا و خیلی جاذبه‌های دیگر، مقصدی به شدت مفرح برای سفر محسوب می‌شود.

تور تایلند؛ بهترین تفریحات آبی را در سواحل تایلند تجربه کنید

از جذابیت‌های تور تایلند، سفر به مناطق ساحلی و تفریح در سواحل دیدنی و طبیعت شگفت انگیز این کشور است. تایلند در کنار تمام جذابیت‌هایش، یکی از بهترین کشورهای دنیا برای تجربه تفریحات آبی به حساب می‌آید. مهم نیست به کدام یک از مقاصد ساحلی تایلند سفر کنید، همه چیز برای انجام انواع تفریحات آبی و ورزش‌های ساحلی برایتان مهیا خواهد بود.

تور تایلند

یکی سری از مقاصد ساحلی معروف در تایلند هستند که بهترین و متنوع‌ترین فعالیت‌ها را برایتان به همراه خواهند داشت. کرابی، سامویی، پوکت و پاتایا از این دست مقاصد گردشگری‌اند. شهرها و جزایر جذابی که در سواحل آن‌ها، می‌توانید تجهیزات کامل برای ورزش‌ها و تفریحات مختلف از جمله جت اسکی، اسکی روی آب، پاراسیلینگ، اسکی روی آب، اسنورکلینگ، اسکوترهای زیر آبی، بانانا و خیلی چیزهای دیگر را پیدا کنید. این مقاصد سواحل بزرگ و معروفی دارند که عموما گردشگران زیادی در آن‌جا حضور داشته و تجهیزات مختلف به قیمت‌های متفاوتی در آن‌جاها قرار داده شده‌اند.

اما یک سری مقاصد دیگر همچون فی‌فی یا جزایر کوچک هستند که محیط آرامش بخشی دارند و بیشتر از این که در آن‌جاها به دنبال فعالیت‌های هیجان انگیز باشید، می‌توانید در تورهای کایاک سواری شرکت کرده، به دیدن غارهای آبی بروید یا از جاهای خاصی بازدید کنید که با آب کریستالی، همچون یک آکواریوم طبیعی عمل می‌کنند و ماهی‌های رنگارنگ را برایتان به نمایش می‌گذارند. اما یکی از وجه اشتراک‌ها بین اکثر این مقاصد گردشگری این است که تورهای قایق سواری، جزیره گردی، غواصی و ماهیگیری در همه‌ی آن‌ها به راه است. تورهایی جذاب و عالی که بسته به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و یک نصف روز خود را در آب‌های تایلند خواهید گذراند.

اما اگر برای تور تایلند، سفر به بانکوک را انتخاب کرده باشید هم به نوعی دیگر، می‌توانید تفریحات آبی را تجربه نمایید.‌ بانکوک چندین و چند پارک آبی فوق‌العاده دارد که هر کدامشان به راحتی می‌توانید یک روز کامل از وقت شما را به خود اختصاص دهند. چند تا از این پارک‌ها، بازی‌های هیجان انگیز و فضای بسیار بزرگی دارند و هر کدام تم مخصوص به خود را دارند. برای مثال، اگر همراه کودکان خود به بانکوک رفته‌اید، بهتر است که سری به پارک آبی کارتون نتوورک بزنید، جایی که دکور آن تماما با شخصیت‌های کارتون‌های این شبکه طراحی شده و کاراکترهای آن نیز مثل پارک‌های دیزنی در محیط مجموعه گردش می‌کنند و می‌توانید با آن‌ها عکس بگیرید. پارک رامایانا هم دکور جالبی دارد که از المان‌های داستان‌های اساطیری تایلند گرفته شده است. از دیگر پارک‌های آبی جالب توجه بانکوک می‌توان به سنیکال ورد در محیط جنگلی و زیبا اطراف شهر، بلک مانتین با رودخانه آرام و استخر موج مصنوعی و همچنین فانتازیا لاگون اشاره کرد. در کل مهم نیست که به کجای تایلند سفر می‌کنید، این کشور همیشه مراکز تفریحی متنوعی پیش پای شما می‌گذارد و پارک‌های آبی و تفریحات دریایی همه جا برایتان فراهم خواهد بود.

تور مالزی؛ یکی دیگر از مقاصد عالی جنوب شرق آسیا برای تفریحات آبی

تور مالزی نیز شرایطی مشابه با تایلند دارد. در این کشور نیز شما مقاصد مختلفی را دارید که می‌توانید برای لذت بردن از سواحل زیبای مالزی انتخاب کرده و به آن‌جاها بروید و از تفریحات آبی مختلف لذت ببرید. البته تفاوت مالزی با تایلند این است که بیشتر تجهیزات برای تفریحات آبی، در سواحل معروف وجود دارند و در کنارشان، می‌توانید سواحل دنج و آرام زیادی پیدا کنید که فارغ از شلوغی‌های توریست‌ها، آرامشی جذاب را برایتان به همراه خواهند داشت. این مهم مخصوصا در جزایر کوچک‌تر بیشتر صادق است و محیط‌های توریستی شلوغ از سواحل آرام جدا شده‌اند.

تور مالزی

برای تجربه بهترین تفریحات آبی، بهتر است به مقاصد محبوب ساحلی در مالزی سفر کنید. لنکاوی، پنانگ، ردانگ و جزایر پرهنتیان از جمله این مقاصد به شمار می‌آیند. مجمع‌الجزایر لنکاوی که چند ساحل بسیار معروف داشته که هر نوع تفریح آبی که بخواهید را در خود دارد. اما این مکان رویایی برای سفر، امکان جزیره گردی و سفرهای دریایی معرکه را نیز برای شما قراهم می‌کند. به طور کلی برای لذت بردن از سواحل زیبا و تفریحات آبی، لنکاوی بهترین گزینه خواهد بود. منطقه‌ای فوق‌العاده زیبا که جاذبه‌های گردشگری متنوعی را نیز در خود میزبانی می‌کند.

یکی دیگر از مقاصد محبوب و بسیار پرطرفدار در مالزی، پنانگ است که به خاطر چیزهای زیادی معروف است اما در سواحل شهری آن، انواع تفریحات و ورزش‌های آبی برای شما فراهم است. اگر به جزایر پرهنتیان بروید، اسنورکلینگ به یکی از محبوب‌ترین تفریحات شما بدل خواهد شد. دنیای رنگارنگ زیر آب این دو جزیره‌ی زیبا، شما را شیفته خود خواهد کرد و هر روز خود را برای شنا با این ماه‌های با مزه شروع خواهد کرد. جزیره ردانگ نیز تقریبا به همین شکل بوده و فعالیت‌های تفریحی بسیار زیادی در این مقاصد برای شما فراهم است که انجام دهید. در تمامی این مقاصد، اگر در ریزورت‌های ساحلی باشید، جدا از امکانات تفریحی این مجموعه‌ها، در ساحل اختصاصی آن‌ها، عموما یک سری امکانات برای انجام ورزش‌های آبی نیز گنجانده شده است.

کوالالامپور همچون بانکوک، پربازدیدترین مقصد کردشگری در مالزی به شمار می‌رود و خیلی از توریست‌ها برای سفر آن‌جا را انتخاب می‌کنند. پس اگر خیلی شیفته تفریحات آبی هستید، تنها انتخاب شما در کوالالامپور، رفتن به پارک‌های آبی پرتعداد این شهر است. البته خوشحال خواهید شد اگر بدانید که کوالالامپور چندین پارک آبی معرکه دارد. وِت ورد با استخر بزرگ موج مصنوعی و دکور زیبا خود، سانوی لاگون با تونل‌های آبی طولانی و سواری‌های هیجان انگیز و دکور خیره کننده‌ای که در دل جنگل ساخته شده، هر کدام به شکلی منحصر به فرد جذاب و عالی هستند. وِت ورد در مرکز شهر قرار گرفته اما سان وی لاگون کمی در حومه قرار دارد و اگر قصد رفتن به هر کدام از این مراکز را دارید، حتما باید یک روز کامل خود را خالی کنید. مخصوصا اگر با کودکان خود به آن‌جاها رفته باشید، مطمئن باشید تا آخرین لحظه شما را در پارک نگه خواهند داشت. پس برای تابستانی دل‌انگیز از هم‌اکنون بهترین زمان برای سفر با تور مالزی را رزرو کنید.

گردشگری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی