آیا آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان توصیه می شود؟

پیشرفت تکنولوژی و اینترنت بسیاری از کارها از جمله آموزش را آسان تر کرده است. در عصر ارتباطات، آموزش آنلاین دروس دور از انتظار نیست. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که شرکت در کلاس های حضوری زبان انگلیسی برایتان مقدور نیست، آموزش آنلاین زبان انگلیسی می تواند جایگزین خوبی برای آموزش حضوری باشد. مشغله ی کاری زیاد، دوری مسافت، ساعات کاری مختلف و اشتغال به تحصیل از جمله عواملی است که افراد را به آموزش آنلاین سوق می دهد. اخیرا نیز، پاندمی کرونا و قرنطینه ی خانگی، باعث استقبال بسیاری از افراد از آموزش آنلاین زبان شده است.

به هرحال، اهمیت یادگیری زبان انگلیسی به حدی زیاد شده که افراد علیرغم مشکلات فراوان حاضر به استفاده از کلاس های آنلاین شده اند. البته روحیه افراد با هم متفاوت است و ممکن است برخی افراد، کلاس های حضوری را به دلیل وجود تعامل بین استاد و زبان آموز، به کلاس های آنلاین ترجیح دهند. اما با این حال، استفاده از شیوه های نوین آموزش به جای روش های سنتی، بازخورد بسیار خوبی در بین افراد داشته است.

آکادمی لینگوایج یکی از موسسات فعال در زمینه ی برگزاری کلاس های آنلاین برای انواع گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می باشد.

مزیت های آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به دلیل مزیت های متعددی که دارد، از طرف زبان آموزان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آموزش آنلاین، محدودیت های روش های سنتی را زیر پا گذاشته و زبان آموز را با حجم وسیعی از اطلاعات به روز آشنا می کند. همچنین، در آموزش آنلاین زبان، محدودیت ساعت و مکان از بین رفته و برنامه ی زمانی کلاس ها منعطف تر می باشد. پس، لازم نیست در زمان یا مکان مشخصی حضور پیدا کنید. انتخاب ساعت تدریس با شما و البته با هماهنگی با استاد مربوطه می باشد.

مزیت دیگر آموزش آنلاین زبان انگلیسی، کمتر شدن هزینه ی پرداختی توسط زبان آموز می باشد. در اولین قدم، هزینه ی رفت و آمد حذف می شود. از طرفی دیگر برای برگزاری کلاس به یک مکان مشخص لازم نبوده و هزینه های مربوط به ساختمان، آب، برق و … توسط آموزشگاه حذف می شود. پس به نوعی می توان گفت که آموزش آنلاین به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز کمک می کند.

به جرات میتوانیم بگوییم که اگر تجهیزات لازم برای شرکت در یک کلاس زبان آنلاین اعم از اینترنت پرسرعت، لپتاپ مناسب و هدفون را در اختیار داشته باشید، معایبی در آموزش مجازی زبان انگلیسی پیدا نخواهید کرد.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان

علاوه بر این، با آموزش آنلاین زبان انگلیسی، زمان لازم برای رفت و آمد حذف شده و شما به عنوان یک زبان آموز می توانید زمانی را که صرف رفت و آمد به کلاس حضوری می کردید، صرف تمرین زبان کنید. همچنین، کلاس های آنلاین فرصتی برای تعامل همه ی زبان آموزان می باشد؛ چرا که در برخی کلاس ها امکان تایپ پاسخ برای تمامی افراد، از جمله کسانی که از شرکت در کلاس های حضوری واهمه دارند، فراهم بوده و همه، آزادانه قادر به بیان نظرات خود در چارچوب کلاس می باشند.

امکان دیگری که از طریق کلاس های آنلاین برای زبان آموزان فراهم می شود، این است که آنها می توانند از اساتید معروف در شهرهای مختلف بهره ببرند. پس لازم نیست که برای برگزاری کلاس با یکی از اساتید تهران، حتما ساکن تهران باشید؛ دسترسی آنلاین به اساتید معروف با آموزش آنلاین امکان پذیر است.

کلاس زبان انگلیسی کودکان

امروزه، اهمیت روزافزون زبان انگلیسی در زندگی روزمره، والدین را بر آن داشته تا آموزش زبان انگلیسی را برای فرزندان خود از سنین کم شروع کنند. کودکان نیز به دلیل قدرت بالایی که در یادگیری دارند، به زودی به زبان دوم مسلط می شوند. در همین راستا، آکادمی لینگوایج نیز آموزش آنلاین زبان کودکان را در راس فعالیت های خود قرار داده تا کودکان نیز همانند بزرگسالان بتوانند از مزیت های کلاس های آنلاین بهره ببرند.

مزایای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی کودکان بسیار زیاد و مهم است: مهارت های حافظه بهتر، واژگان غنی تر، انعطاف پذیری بیشتر در تفکر، مهارت های تفکر انتقادی بهتر و موارد دیگر. کودکان در سنین پیش دبستانی می توانند به طور طبیعی و بدون زحمت با منابع مناسب دو زبانه شوند و این می تواند به رشد کلی کودک کمک زیادی کند.

این موسسه، به منظور آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان، دوره های زبان انگلیسی لینگوكیذر را در نظر گرفته است. در این دوره ها، برای آموزش صفر تا صد كودكان، از منابع آموزشی معتبر و مطالب جذاب استفاده شده است .دوره ها برای دو گروه سنی ۴ تا ۶ سال و همچنین ۷ تا ۱۲ سال می باشند. بعلاوه، استفاده از وسایل كمك آموزشی جذاب ، فیلم های آموزشی و بازی های آنلاین، به درک بهتر مطالب آموزشی کمک می کند. هر ترم آموزش آنلاین برای کودکان در این موسسه، ١٣ جلسه ی ٤٥ الی ٦٠ دقیقه ای می باشد که به صورت دو روز در هفته برگزار می گردد.

شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی برای شروع کلاس زبان کودکان نیز ضروری است.

تعیین سطح زبان انگلیسی کودکان

شرط ورود به بسیاری از موسسات زبان انگلیسی، شرکت در آزمون تعیین سطح می باشد. آموزشگاه برای انتخاب سطح کلاس شما، باید سطح دانش زبان شما را بسنجد. به جز تعیین سطح شفاهی و کتبی، تعیین سطح آنلاین نیز در آموزشگاه ها رایج شده است. این روش تعیین سطح که از جدیدترین روش ها می باشد، برای بزرگسالان، نوجوانان و حتی کودکان انجام می شود.

آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی همانطور که از نامش پیداست آزمونی است برای سنجش سطح زبان افرادی که قصد شرکت در کلاس های زبان انگلیسی را دارند و میخواهند این زبان را یاد بگیرند. امتحان تعیین سطح زبان انگلیسی قطعا باید اولین قدم هر شخص در روند یادگیری زبان باشد تا بتواند از نقطه ای درست و با برنامه ریزی مناسب این مسیر را شروع کند.

موسسه لینگوایج، تعیین سطح آنلاین کودکان را برای رده سنی 4 تا 12 سال از طریق پلت فرم بیگ بلو باتن انجام می دهد. در این تعیین سطح، کارشناس کودکان به صورت آنلاین با کودک مصاحبه می کند. در این تعیین سطح، سوالاتی متناسب با سن کودک از او پرسیده می شود؛ پس بهتر است کودک در محیطی آرام و به دور از سر و صدا باشد تا با تمرکز بالا به سوالات پاسخ دهد. به این ترتیب، سطح دانش زبان و همچنین نوع شخصیت کودک مشخص می شود. پس از این مصاحبه، سطح زبان کودک تعیین شده و لینک ثبت نام برای شرکت در کلاس مورد نظر، برای او ارسال می گردد.

برای اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی زبان انگلیسی کودکان و بزرگسالان به وبسایت موسسه لینگوایج (lingoage.com) مراجعه کنید.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی