یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در تهران علیه کرونا واکسینه شدند

دکتر علیرضا زالی روز یکشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از بخش های اتاق عمل جراحی و سی تی بیمارستان مهدیه تهران در پاسخ به سوال خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا با اعلام این آمار افزود: با توجه به صحبت های وزیر بهداشت، واکسیناسیون عمومی کرونا در روزهای آتی افرایش خواهد یافت.  

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۸۹ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال استان تهران واکسینه شدند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران توضیح داد: تزریق واکسن کرونا به گروه های هدف مانند بیماران خاص هم انجام شده است.

زالی اظهار داشت: از فردا برنامه جدیدی برای گروه ارایه دهندگان خدمات ما در تهران داریم که تزریق دوز دوم به آنها شروع می شود.

وی افزود: ۴۳ درصد کل تیم پزشکی کشور در تهران مستقر هستند، به عبارتی بخشی از گروه هدف که باید واکسن دوز دوم را دریافت کنند از فردا آغاز می شود.

زیرساخت های لازم برای افزایش تزریق واکسن کرونا را داریم

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی برای افزایش تزریق واکسن در  پایتخت را دارید؟ گفت: ما در تهران برای افزایش تزریق واکسن کرونا زیرساخت داریم و نیروی انسانی ما آمادگی کامل برای این کار را دارند.

وی شرط اصلی افزایش تزریق واکسن کرونا را تامین مکفی واکسن اعلام کرد و گفت: اگر واکسن به اندازه کافی به ما تحویل شود ما در تسریع کردن واکسیناسیون هیچ مشکلی نداریم.

زالی افزود: ما هم در راستای برنامه اعلامی وزیر بهداشت گام خواهیم برداشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۸۰ مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در تهران داریم که این مراکز می توانند به صورت ۲ شیفت  فعالیت کنند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران تاکید کرد: در این هفته چند مرکز جدید تجمعی واکسیناسیون کرونا در تهران راه اندازی می شود.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی