بازی تشریفاتی تیم فوتبال قندی یزد با پاس همدان

به گزارش خبرنگار ایرنا، تا پایان هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور، تیم شاهین بندرعامری بوشهر با کسب ۵۱ امتیاز با قدرت به لیگ دسته اول راه یافت و بعد از آن تیم ون پارس نقش جهان اصفهان با ۴۴ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

در این گروه هم‌ اکنون تیم فوتبال شهید قندی که تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور است با کسب ۴۱ امتیاز در مکان سوم است و عملا شانس حضور در مرحله پلی‌آف را به رغم تمامی تلاش‌ها در فصل جاری رقابت‌ها در لیگ امسال از دست داده است.  

تیم قندی در گروه دوم لیگ دسته دوم با ۹۰ ارومیه، گل‌ریحان البرز، مس‌ نوین کرمان، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندر ماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولاد نوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز و شهرداری نوشهر هم‌گروه است.

در گروه اول تیم‌های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس‌آذر قزوین، ایران جوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و شهدای رزکان البرز هم‌گروه است.

مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) را کسب می‌کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰  هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی  و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد. 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی