گل‌محمدی: درویش را در منگنه قرار دادند/ ۲ مهاجم می‌خواهیم

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره جدایی سه تن از دستیارانش اظهار داشت: از همه بچه‌هایی که اینجا در کادر بودند و از جمع ما جدا شدند تشکر می‌کنم. زحمت زیادی کشیدند. قهرمانی‌های متعددی برای این تیم به ارمغان آوردند و تلاش‌شان قابل تقدیر و ارزشمند است. امسال شرایط طوری پیش رفت و اتفاقاتی افتاد که از جمع ما جدا شدند. برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره آینده کاری حمید مطهری به عنوان سرمربی خاطرنشان کرد: مطهری برای سرمربی شدن، شخصیت خوبی دارد. او کاریزما دارد و از علم و دانش فوتبال برخوردار است. چیزی از سرمربی‌های لیگ کم ندارد و می‌تواند یکی از استعدادهای خوب باشد. امیدوارم بتواند این چالش سرمربیگری را با موفقیت پشت سر بگذارد.

سرمربی پرسپولیس همچنین بیان داشت: همه مربیان رفقای ما هستند. با ۹۰درصد آنها رفاقت دیرینه دارم. حمید هم یکی از آنهاست. نسل جدید مربیان نسل خوبی است. آنها کاری هستند و مدیران هم به آنها اعتماد کردند و این بسیار خوب است.

وی درباره جانشین حمید مطهری در پرسپولیس نیز تصریح کرد: هنوز تصمیمی گرفته نشده است ولی در این فکر هستیم. این اتفاق تازه دیروز رخ داد. سید جلال حسینی هم این هفته تکلیفش مشخص می‌شود. صبحت با سید خیلی قدیمی بود و جدیدا با او حرف نزدم.

گل‌محمدی درباره جذب بازیکن در خط حمله گفت: حتما ۲ مهاجم می‌خواهیم؛ حالا چه ایرانی و چه خارجی. باید خط حمله را تقویت کنیم. در نقل و انتقالات خیلی خوب شروع کردیم و جا دارد از این شتاب باشگاه تشکر کنم. نیمی از بازیکنان مورد نظر جذب شده‌اند. زیاد نمی‌خواهم درباره جزییات صحبت کنم. راجع به اسامی نمی‌توانم حرف بزنم.

وی درباره دلیل حضورش در باشگاه تاکید کرد: جلسه فنی نبود و گزینه‌ها را بررسی کرده و فیلم بازیکنان را می‌دیدیم. تمرینات را از نهم تیرماه شروع می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جدایی مربی بدنساز و مربی دروازه‌بان‌های تیمش و ناراحتی از این بابت، افزود: شرایط متاسفانه طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت و یا اولین اشتباه دروازه‌بان، یکسری شروع می‌کردند به توهین و مسائلی از این دست. این جدایی در وهله‌ اول به نفع خود مربیان و اعتبار و شخصیت‌شان بود. از این اتفاقاتی که رخ داد متاثر شدم. بحث فضای مجازی و رسانه‌ای با شیطنت عده‌ای همراه و جو بسیار ملتهب شد. باید هشیارانه عمل می‌کردیم. حق آنها این نبود که اینگونه جدا شوند. آنها ۲ سال و نیم در پرسپولیس زحمت کشیدند. خودم دوست داشتم اگر یکی از اعضا جدا شود با یک شکل خوب و با فضایی بهتر صورت بگیرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی