سعید صادقی باید جو پرسپولیس را درک کند/ یحیی خوب بازیکن گرفته اما تیمش هنوز مشکل دارد/ دستیاران تازه وارد گل محمدی را بعداً می شناسیم

جواد منافی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبرورزشی، درباره نقل و انتقالات این تیم در روزهای اخیر اظهاراتی را مطرح کرد:

شرایط نقل و انتقالاتی پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

فکر می کنم عملکرد فصل گذشته پرسپولیس در این روزها تجربه خوبی برای مدیران باشگاه شد و درس بزرگی از این موضوع گرفتند که بازیکنان بی کیفیت به درد تیم بزرگی مثل پرسپولیس نمی خورند. کادر فنی پرسپولیس و کادر مدیریتی باشگاه متوجه شدند پرسپولیس به بازیکن ملی پوش و باتجربه نیاز دارد. بازیکن با کیفیتی که بتواند از پس از پرسپولیس برمی آید.

بیشتر در این باره توضیح می دهید؟

ما پارسال خوب خلق موقعیت می‌کردیم اما تمام کننده نداشتیم و یا درون دروازه خیلی ضربه خوردیم چون نفراتی نداشتیم که کارایی لازم را داشته باشند. اما حالا بازیکنانی جذب شده اند که اغلب در تیم های قبلی شان بازیکنان تاثیرگذاری بودند. وقتی هواداران، پیشکسوتان، کادر فنی و کادر مدیریتی از نفرات جذب شده راضی هستند یعنی اتفاقات خوبی رخ داده است.

سعید صادقی باید بتواند جو پرسپولیس را درک کند/ یحیی خوب بازیکن گرفته اما تیمش هنوز مشکل دارد/ دستیاران تازه وارد گل محمدی را بعداً می شناسیم

به نظر شما پرسپولیس هنوز بازیکن می خواهد؟

قطعاً! مشکلات هنوز کامل برطرف نشده. پرسپولیس با یک تمام کننده می خواهد که آن جلو توپ را به گل تبدیل کند. ما در سالهای قبل چنین نفراتی را داشتیم اما در این دو فصل بارها توپ را به درون باکس می بردیم اما کسی نبود که توپ را تبدیل به گل کند. امیدوارم از بین مهاجمان داخلی که البته فوروارد باکیفیت داخلی هم کم است یا مهاجمان خارجی یک نفر به تیم اضافه شود. متاسفانه هر سه گلزن برتر لیگ گذشته خارجی بودند و این نشان می‌دهد در کشورمان فوروارد کم داریم.

حضور مربی اسپانیایی و جدا شدن مطهری و فنایی از کادر فنی پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

پرسپولیس با همین کادرفنی تا فینال آسیا رفت و دو قهرمانی هم به دست آورد. حالا اگر فصل گذشته نایب قهرمان شد که آن هم به مسائلی مانند ضعف دروازه بانی و نداشتن فوروارد مربوط می شد نمی تواند دلیلی بر این باشد که کادرفنی قبلی ناکارآمد بوده. اتفاقا به نظر من باید از آقای فنایی و حمید مطهری بابت زحماتی که برای پرسپولیس کشیدند تشکر کنند. مطمئنا اگر پرسپولیس این فصل هم نتیجه می‌گرفت شرایط به گونه دیگری بود. اما حالا حمید خان (مطهری) به این نتیجه رسیده که می‌خواهد نفر اول باشد. ولی به طور کلی امیدوارم اتفاقات به شکل پیش برود که به سود پرسپولیس باشد. متاسفانه این اواخر هواداران روی خط دفاعی و دروازه بان حساس شده بودند و نسبت به این دو مربی انتقاد می‌کردند. از نفرات جدید هم شناخت نداریم و باید اثرگذاری شان روی تیم را در شروع مسابقات ببینیم.

سعید صادقی باید بتواند جو پرسپولیس را درک کند/ یحیی خوب بازیکن گرفته اما تیمش هنوز مشکل دارد/ دستیاران تازه وارد گل محمدی را بعداً می شناسیم

این روزها سعید صادقی خبرسازترین بازیکن نقل و انتقالاتی است. این اتفاقات شما را به یاد امین قاسمی نژاد پیش از فصل گذشته نمی اندازد؟

امین قاسمی نژاد شرایطش فرق میکرد. او چارسال این موقع ۳۴ ساله بود و اتفاقاً چقدر خوب شد که به پرسپولیس نیامد. اما سعید صادقی فصل گذشته عملکرد خیلی خوبی در گل گهر سیرجان داشت. بیشترین پاس گل را داد و خوب هم گل زد. شرایط سنی اش خوب است. از طرفی پرسپولیس بازیکن خوب در این پست دارد. ترابی، عالیشاه، وحید امیری و احسان پهلوان که البته هنوز جدا نشده و امیدوارم قراردادش را تمدید کنند را داریم. اما حضور چنین بازیکنی می تواند توان تهاجمی پرسپولیس را افزایش بدهد. فقط صادقی باید بداند جو تیم بزرگی مثل پرسپولیس با دیگر تیم ها متفاوت است و باید بتواند خودش را با این تیم هماهنگ کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی