6 تکنیک پابجی موبایل که نمیدانید ! به نقل از سایت خرید یوسی زنکسی شاپ !

خرید یوسی در بازی پابجی موبایل می‌تواند شما را از سایر رقبایتان جلو بیاندازد. یوسی، ارز رایج بازی‌ پابجی موبایل است که با خرید آن می‌توانید سطح بازی خود را ارتقا بدهید. توجه داشته باشید که یوسی همان دلار بازی پابجی موبایل است و تفاوتی با هم ندارند. اگر عاشق رقابت هستید و دوست دارید همیشه برنده باشید با ما همراه باشید تا شما را با ترفندهای بازی پابجی موبایل آشنا کنیم.

تکنیک های بازی پابجی موبایل

اگر عاشق بازی‌های آنلاین هستید و دوست دارید به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید؛ لازم است با یک سری ترفند و تکنیک آشنا شوید. از تکنیک‌های بازی پابجی موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هنگام فرود آمدن حتما مکان های امن را انتخاب کنید.
  • زمانی که بازی آغاز می‌شود تمام بازیکنان بدون اسلحه و مهمات هستند و کسی که زودتر بتواند سلاح و لوازم پزشکی را پیدا کند؛ می‌تواند بقیه را از بازی حذف کرده و شانس برنده شدن خود را بالا ببرد. برای پیدا کردن اسلحه و مهمات پیشنهاد می‌کنیم؛ ابتدا به نقشه توجه کرده و نقاط شلوغ را پیدا کنید. در مکان‌های پر تردد مثل مدرسه احتمال یافتن سلاح  بیشتر است. البته فراموش نکنید که ممکن است بازیکنان دیگر زودتر از شما به این نقاط رسیده باشند. به همین جهت، پیشنهاد می‌کنیم در شروع بازی از فرود آمدن در مکان‌های شلوغ خودداری کنید. ابتدا در مکانی آرام و امن فرود آمده و سپس آرام و با احتیاط برای پیدا کردن سلاح، سراغ  مکان‌های دیگر بروید.
  • پیدا کردن وسایل مورد نیاز را در اولویت‌ قرار دهید.
  • اگر در بازی کشته شوید از میدان رقابت حذف می‌شوید و دیگر شانس دوباره‌ای برای وارد شدن به  بازی ندارید. پس قبل از اینکه به دنبال درگیری بروید؛ حتما تجهیزات مورد نیاز خود را پیدا کنید. در مسیر بازی کوله پشتی از level یک تا سه وجود دارد و با پیدا کردن آنها می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را بدست آورده و سپس به مناطق شلوغ بروید.
  • زمان مخفی شدن و حمله کردن را بدانید.
  • اگر تازه کار هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از اینکه با برد انواع سلاح آشنا نشدید یا از مکان دقیق دشمن مطلع نیستید به‌هیچ عنوان شلیک نکنید؛ زیرا شلیک کردن باعث لو رفتن مکان شما شده و خیلی زود از میدان رقابت حذف می‌شوید. مثلا وقتی دشمن در فاصله نزدیک ایستاده است می‌توانید از  اسلحه با برد کم، مثل شاتگان و برای فاصله‌های دور از اسنایپر AWM استفاده کنید.

خرید یوسی

 یکی دیگر از تکنیک‌هایی که می‌تواند به شما در بازی پابجی موبایل کمک کند؛ خرید یوسی است. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم یوسی پابجی همان دلار بازی پابجی موبایل است که با خرید آن می‌توانید به امکانات ویژه‌ای دست پیدا کنید. خرید یوسی مزایای زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با خرید یوسی در بازی پابجی موبایل می‌توانید سلاح و تجهیزات خریداری کرده و یک قدم از سایر حریفان خود جلوتر بیافتید. در ابتدای بازی تمام بازیکنان بدون اسلحه و مهمات هستند و شما می‌توانید به جای اینکه به دنبال تجهیزات بگردید با خرید یوسی پابجی در ابتدای بازی، اقدام به تهیه سلاح کرده و شانس خود را در این بازی چند برابر کنید.
  • یکی دیگر از مزیت‌های خرید یوسی این است که می‌توانید در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال پس شرکت کنید‌. برای اینکه در این رقابت‌های هیجان انگیز شرکت نمایید؛ باید تعدادی یوسی بپردازید. توجه داشته باشید اگر در رقابت‌های رویال پس و الیت رویال شرکت کرده و بتوانید ماموریت خود را کامل انجام دهید؛ چند برابر یوسی که پرداخت کرده‌اید را به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

  • یکی دیگر از مزایای خرید یوسی پابجی موبایل، استفاده از گردونه شانس است. گردونه شانس یکی از بخش‌های این بازی است که می‌توانید با پرداخت مقداری یوسی از جایزه‌های ویژه آن از جمله لباس، پوسته اسلحله و غیره بهره مند شوید.

نحوه خرید یوسی

اگر به دنبال خرید اسلحه و تجهیزات در بازی پابجی موبایل هستید یا می‌خواهید در رقابت‌های رویال پس یا الیت رویال پس شرکت کنید؛ مطمئنا به یوسی یا همان دلار پابجی موبایل نیاز دارید. جهت خرید یوسی می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. یوسی تاثیر زیادی در کیفیت بازی پابجی موبایل دارد و به همین جهت اکثر بازیکنان حرفه‌ای در تلاش هستند که بتوانند با خرید یوسی و تهیه انواع اسلحه و تجهیزات رقبای خود را از بازی حذف کنند.  یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها جهت خرید یوسی از طریق سایت زنکسی شاپ است.

زنکسی شاپ؛ بستری امن برای خرید یوسی

جهت خرید یوسی ارزان در بستری امن و مطمئن می‌توانید به سایت زنکسی شاپ مراجعه کنید. هدف این فروشگاه، ایجاد فضایی امن و راحت برای گیمرها و کاربران بازی‌های آنلاین جهت خرید یوسی پابجی موبایل با تعرفه ارزان و تجهیزات گیمینگ است. بسیاری از کاربران هنگام خرید یوسی بازی پابجی موبایل، نگران وارد کردن اطلاعات کامل اکانت بازی خود و هک شدن آن هستند. اما شما در زنکسی شاپ، لازم نیست تمام اطلاعات خود را در اختیار فروشگاه ما قرار دهید. کافیست آیدی و اسم خود را وارد کرده تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانید یوسی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

سوالات متداول درباره خرید یوسی

یوسی پابجی موبایل چیست؟ تمام بازی‌های آنلاین و غیر آنلاین، دارای ارزهای درون برنامه ای هستند که می‌توانید با آن آیتم و وسایل و غیره خریداری کرده و سطح بازی خود را افزایش دهید. در بازی پابجی موبایل هم، ارز درون برنامه به نام یوسی وجود دارد که کاربران می‌توانند با آن تجهیزات، لباس، اسلحه و غیره خریداری کنند.

آیا یوسی پابجی موبایل یکبار مصرف است؟ تمام ارزهای درون برنامه‌ای از جمله یوسی یکبار مصرف هستند و بعد از خرید لباس، اسلحه، آیتم و غیره دیگر به آن دسترسی‌ ندارید.

کلام پایانی

بازی پابجی موبایل یکی از بازی‌های محبوب در بین گیمرها محسوب می‌شود. این بازی پرهیجان دارای ارز درون برنامه‌ای به نام یوسی هستند. شما با خرید دلار بازی پابجی موبایل یا همان یوسی می‌توانید آیتم های مختلفی را خریداری کرده و سطح بازی خود را ارتقا ببخشید. جهت خرید یوسی ارزان حتما به سایت‌های معتبر مراجعه کنید تا دیگر نگران هک شدن اکانت موبایل خود نباشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.zenxyshop.ir مراجعه نمایید.

سرگرمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی