بهاره رهنما با تیپ آبی در حال خواندن مثنوی + عکس

جامعه ۲۴ بهاره رهنما در ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می‌باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام‌های بهانه و رهام (پزشک) دارد.

بهاره رهنما با تیپ آبی در حال خوانده مثنوی + عکس

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال ۱۳۷۳ منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا (متولد ۱۳۷۶) می‌باشد.

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال در سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در ۴ شهریور ۱۳۹۶ در ۴۴ سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت) ازدواج کرد.

ازدواج دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما چند سال پیش برای برند امیرخسرو عباسی (برند آرایشی ژاکسی) تبلیغات کرده بود و مدل معروف این برند شده بود. امیر خسرو  و بهاره نیز از همین طریق با هم آشنا شده و ازدواج کردند.

حضور بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شباهنگ اتفاقی بود که باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان‌ها بیافتد. البته این بار مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی از نمایی دیگر به این مسئله نگاه کرده و تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده.

متن استوری بهاره رهنما

به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست.

من یک زن مستقل هستم با قدرت‌ها و ضعف‌های خودم و درس‌ها و درد‌ها و رنج‌هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از “از دست دادن‌های سخت” عاطفی، مالی، کاری و ….

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی‌ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

اخباربازیگران و هنرمندان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی