اسکایلر در فری فایر ( قدرت باورنکردنی کاراکتر اسکایلر در بازی فری فایر )

اسکایلر در فری فایر

بازی گارنا فری فایر زاییده خلاقیت و دانش طراحان ویتنامی است. یک میدان نبرد مجازی که برگرفته از دنیای واقعی است. پیروزی در این میدان تنها با زنده ماندن در انتهای بازی به دست می آید. بنابراین اگر پیروزی در آن را می خواهید، سعی کنید تا آخر بازی زنده بمانید. این موفقیت مرهون مهارت، تلاش و جنگیدن با رقباست. بنابراین، پیروزی با دست خالی و فرار از موقعیت های خطرناک به دست نمی آید. یکی از شخصیت های قدرتمند و توانمند فری فایر، اسکایلر می باشد. این کاراکتر مرد، قدرت های منحصر به فرد زیادی دارد. ضمن این که قادر به ارتقا سطح و مجهز نمودن خویش نیز می باشد. آیا با این کاراکتر معروف و البته جدید در بازی فری فایر آشنایی دارید؟؟؟ در ادامه، با این شخصیت مرد ماهر و توانایی های منحصر به فرد  او آشنا می شویم.

اسکایلر خواننده

فری فایر از سبک بازی های بتل رویال بوده که خاستگاه آن ویتنام می باشد. سازندگان این برنامه پر طرفدار دنیا، از شخصیت های واقعی در بازی خود بهره برده اند. شخصیت هایی که در واقعیت محبوب و مشهور بوده، در این برنامه کنار هم جمع شده اند. یکی از این کاراکترهای معروف، اسکایلر خواننده می باشد. اسکایلر یکی از خوانندگان معروف ویتنامی است. او در سبک پاپ از دنیای موسیقی فعالیت دارد. خیلی جالب است که هم اکنون مدیر عامل یکی از شرکت های بزرگ سرگرمی در ویتنام است. شرکتی که در لیست بزرگ ترین شرکت های سرگرمی و بازی قرار گرفته است. استعداد خوبی در موسیقی و تجارت دارد. معتقد است که افراد به کمک خلاقیت قادرند نکات مثبت و خوب دنیا را ببینند. چند توانمندی کلیدی و اساسی در بازی فری فایر متعلق به این کاراکتر است.

قدرت اسکایلر در فری فایر

اسکایلر یکی از شخصیت های توانمند در فری فایر محسوب می شود. روش مبارزه او در میدان جنگ حرفه ای و بر اساس تاکتیک های جنگی است. توانمندی ها و قابلیت های این کاراکتر، هم تاکتیک دفاعی بوده و هم جز شیوه های مبارزه ای است. البته باید بدانید که اسکایلر کاراکتری است که به مرور دچار ارتقا سطح نیز می شود. اگر نیازمند ارتقا سطح خود در فری فایر هستین می توانید با خرید جم فری فایر در سایت جمینجا اینکار را انجام دهید . در طی ارتقا سطح و پیشرفت او، این توانمندی ها نیز پیشرفت می کنند. سطوح ارتقا او شامل شش سطح مهم و کاربردی می باشد. به عبارتی دیگر در سطح شش و آخرین سطح ارتقا، قابلیت هایش به بالاترین حد خود رسیده اند. در میدان نبرد و در طول مبارزات این شخصیت علیه حریفانش، از دو قابلیت زیر برخوردار می باشد:

1.   تخریب دیوار Gloo

کاراکتر اسکایلر در فری فایر قادر به تخریب دیوار محافظتی  Gloo دشمن خود می باشد. دیوار محافظتی Gloo  چیست؟؟ دیواری که هر بازیکن برای دفاع از خود در برابر دشمن و رقبایش می سازد. یک دیوار یخی و مستحکم که ضمن دفاع از بازیکنان، سنگری جهت کمین کردن نیز می باشد. با قرار گرفتن در پشت این دیوار، در تیر رس مستقیم حریف قرار نمی گیرد. امکان کمین مناسب و در نتیجه حمله ای کارآمد به دشمن خود را دارا می باشد.

  • اولا مکان اختفای دشمن را نابود می کند. زیرا او در پشت این بخش محافظتی کمین گرفته بود.
  • رقیب راحت تر در دسترس او قرار می گیرد و هدف گیری او راحت تر می شود. ضمن این که شانس کشتن حریف و پیروزی نیز افزایش می یابد. از این توانایی با نام مهارت Riptide Rhythm نام برده می شود. پس این مهارت خاص همواره در کنار نام این کاراکتر به چشم می خورد.
  • با ساخت و استقرار این دیوار Gloo برای خود، امتیاز مثبت و جان بیشتری دریافت می کند.

2.   افزایش میزان HP

یک توانمندی خاص در اسکایلر فری فایر، افزایش سطح  HP بازیکن می باشد.  HP نمادی از جان و خون در بازیکنان فری فایر است. در مبارزات خود و درگیری با دشمن به مرور جان های خود را از دست می دهد. راه بازیابی جان توسط دریافت HP  صورت می گیرد. در حقیقت، با کمک این ویژگی به بهبود سلامت خود کمک می نماید. ضمن این که قدرت بیشتری برای ادامه بازی نیز پیدا می کند. اما چه موقع قادر به دریافت خون یا جان می باشد؟ در چه زمان هایی به این مهم دسترسی پیدا می نماید؟ هر بار که برای خود یک دیوار محافظتی از نوع  Gloo بسازد، قادر به دریافت  HP نیز می باشد. این میزان دریافتی و مقدار جان در سطوح مختلف پیشرفت این بازیکن فرق دارد. به مرور شاهد افزایش میزان دریافتی او خواهیم بود.

ارتقا سطح اسکایلر

کاراکتر معروف اسکایلر در بازی فری فایر قادر است ارتقا سطح پیدا کند و مجهز تر شود. آن چیزی که ارتقا سطح برای بازیکن به ارمغان می آورد، حرفه ای تر شدن است. ضمن این که توانمند تر شدن شخصیت نیز صورت می گیرد. شش سطح قدرتی برای اسکایلر در بازی فری فایر وجود دارد. سطوح پیشرفت این شخصیت با افزایش امتیاز بازیکن و باز شدن قفل سطوح مختلف ممکن می شود. می خواهید بدانید که اسکایلر در هر سطح چه خصوصیات و ویژگی های کاربردی دارد؟

شخصیت اسکایلر بازی فری فایر

1.   سطح یک

در سطح یک، اسکایلر با ارسال هر موج صوتی قادر به تخریب 5 دیوار  Gloo می باشد. این عملیات را می تواند از فاصله 50 متری به انجام برساند. ضمن این که استقرار هر دیوار دفاعی  Gloo برای خود بازیکن، 4 جان یا  HP را به دنبال دارد. پس می توان گفت، از همین سطح یک کاربردی بوده و قابلیت های سودمندی را از خود ارائه می دهد.

2.   سطح دو

با ارتقا بازیکن، شخصیت اسکایلر از سطح یک به سطح دو می رود. چنان چه قفل این بخش را باز نمایید، برد عملیات تخریبی او افزایش پیدا می نماید. در این جا هر موج ارسالی قادر به نابودی 5 دیوار  Gloo  آن هم در فاصله 58 متری می باشد. ضمن این که به ازای استقرار یافتن هر دیوار این چنینی برای خود بازیکن، 5  HP  نیز دریافت می نماید.

3.   سطح سه

رفتن کاراکتر اسکایلر به سطح سه برای بازیکن امتیازات زیادی را به دنبال خواهد داشت. در صورت باز کردن قفل، هر موج ارسالی بازیکن هم چنان 5 دیوار  Gloo را از میان بر می دارد. اما برد تخریبی در آن نسبت به دو سطح قبلی افزایش پیدا کرده و به 67 متر رسیده است. هر دیوار مستقر برای بازیکن 6 اسب بخار امتیاز را به فرد می دهد. به طور حتم قدرتی بالاتر نسبت به قبل می باشد. می توان در این جا کارت بازی  airdrop را نیز احضار نمود. امتیازی که فقط در این مرحله به چشم می خورد.

4.   سطح چهار

کاراکتر اسکایلر در سطح چهار قدرت و توانمندی بیشتری دارد. او حالا می تواند 5 دیوار Gloo  را در فاصله 77 متری به طور کامل تخریب کند. ضمن این که میزان HP  دریافتی او از استقرار هر دیوار دفاعی Gloo به 7 رسیده است. پیشرفت های خوبی در این جا داشته است.

5.   سطح پنج

در سطح پنج از عملکرد و ارتقا اسکایلر، برد تخریب دیوارهای  Gloo بسیار بیشتر شده است. حالا او می تواند عملیات تخریبی خود را از فاصله 88 متری به انجام برساند. اگر بازیکن بتواند برای خود دیوار محافظتی و مقاوم  Gloo را بسازد، نتایج بهتری نیز دارد. حالا سلامتی و جان او به ازای این دیوار، به میزان 8 اسب بخار بازیابی می شود. پیشرفت موثری در میزان بهبودی و سلامت او رخ خواهد داد.

6.   سطح شش

شخصیت اسکایلر در فری فایر فقط تا سطح شش قادر به پیشرفت و ارتقا می باشد. این آخرین سطح از توانمندی و قدرت اوست. نهایت عملکرد را از خود در این جا ارائه می دهد. هر چند که سطوح قبلی نیز بسیار کارآمد و قوی بودند. در این جا تا فاصله 100 متری خود با هر موج قادر به نابودی 5 دیوار Gloo  شده است. به طور حتم میزان بهبودی و بازیابی سلامت نیز پیشرفت کرده است. به ازای هر دیوار گلوی مستقر شده برای او، 9 اسب بخار دریافت می نماید.

پت همراه اسکایلر

حیوانات یا همان پت ها، شخصیت های حیوانی مکمل برای کاراکتر های اصلی هستند. هر پت فری فایر دارای قابلیت و عملکرد به خصوصی می باشد. هر حیوان خانگی برای نوع خاصی از کاراکتر و استایل خاصی عملکرد بهتری دارد. شما کدام پت حیوانی را مکمل اسکایلر در فری فایر می دانید؟ در واقع کدام یک قادر است در کنار این شخصیت ترکیب بهتری را تشکیل دهد؟ از انواع توانایی این کاراکتر و نوع عملکرد آن در سطوح مختلف اطلاع پیدا کردیم.  حالا کافیست به دنبال حیواناتی باشیم که در میدان بازی، توانمندی مکملی با او داشته باشند.

·      Mr Wagoor

آقای واگور حکم مهمات چی بازی فری فایر را بر عهده دارد. خیلی جالب است که این پت، توانمندی کاملا ترکیبی با اسکایلر دارد. او نارنجک هایی از نوع Gloo را در اختیار بازیکنان همراه خود قرار می دهد. این نارنجک خاص قادر است دیوار محافظتی گلو را تخریب کند. همان عملکردی که به کاراکتر نام برده اختصاص دارد. ترکیب بی نظیری در کنار هم خواهند بود. ضمن این که آقای واگور در بازیابی و بهبودی همراه خود نیز نقش سودمندی دارد. در حقیقت این حیوان خانگی برای بازیکنان مهاجمی بهترین گزینه ممکن می باشد.

·  Rockie

راکی از جمله پت های فری فایر بوده که به خوبی در کنار اسکایلر سازگار می شود. همان طور که گفتیم توانمندی های این کاراکتر انسانی بسیار محبوب و کاربردی هستند. اما زمان Cool Down آن ها به مدت 40 ثانیه می باشد. یعنی هر 40 ثانیه یک بار این قابلیت ها فعال شده و قابل استفاده هستند. یا به عبارتی دیگر زمان خنک سازی این مهارت ها در حدود 40 ثانیه می باشد. راکی به راحتی قادر به کاهش این زمان می باشد. یعنی سبب کاهش زمان فعال سازی دوباره مهارت ها و توانایی ها می شود. به این شکل امکان فعال سازی و استفاده از مهارت ها برای او در بازی بیشتر خواهد شد. البته با ارتقا سطح این پت قادرید میزان کاهش زمان Cool Down را به 15 درصد برسانید.

·  Poring

پورینگ یک پت مناسب برای کاراکتر تهاجمی اسکایلر است. در مبارزات می تواند نقطه سودمند و یاری رسانی برای او باشد. این پت کوچک و با مزه در سطوح پایین هر 3 ثانیه یک بار میزان مقاومت را می افزاید. این مقاومت مربوط به کلاه امینی و زره حفاظتی می باشد. به این طریق قدرت دفاعی بازیکن در مبارزات و میدان نبرد افزایش می یابد. دشمن به راحتی قادر نخواهد بود تا به او صدمه ای وارد نماید. البته این حیوان فری فایر می تواند ارتقا سطح نیز پیدا نماید. در نهایت به ازای هر دو ثانیه، یک بار میزان مقاومت را خواهد افزود.

· Detective Panda

یکی دیگر از پت های حیوانی مناسب برای اسکایلر، کارآگاه پاندا می باشد. این حیوان در فری فایر به بازیابی و بهبود سلامتی بازیکن کمک می نماید. در واقع به ازای کشتن هر دشمن، مقدار ثابتی HP به بازیکن می دهد. در بازیکنان جنگنده و تهاجمی، سطح HP به طور مداوم در معرض خطر است. اما این حیوان یک امتیاز مثبت در جهت افزایش خون و جان اسکایلر می باشد.

اسکایلر

جمع بندی

یکی از کاراکترهای محبوب و البته مقبول فری فایر اسکایلر می باشد. در دنیای واقعی، او یک خواننده مشهور ویتنامی است. در بازی گارنا فری فایر امتیازات ویژه ای به او تعلق گرفته است. توانمندی های او در مبارزه با دشمن بالاست. هم می تواند به خوبی مبارزه کند و هم به خوبی از خود دفاع می کند. این شخصیت می تواند پیشرفت کند و توانایی های خود را ارتقا ببخشد. در سطوح ارتقا یافته با توانایی های قوی تری از او روبرو شدیم. برای عملکرد مناسب در میدان نبرد قادر به هماهنگ شدن با یک پت حیوان خانگی است. چندین حیوان خانگی قدرتمند می توانند با او یک ترکیب حرفه ای و قدرتمند را تشکیل دهند. در نهایت، به طور کامل با این کاراکتر مرد فری فایر آشنا شدیم. آیا شما به عنوان بازیکن در این بازی، او را به عنوان کاراکتر خود بر می گزینید؟

سرگرمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی