اعتراض هواداران پرسپولیس به نقل و انتقالات؛ وعده هایی که دادید چه شد؟!

با وجود فعالیت خوب باشگاه پرسپولیس و به خدمت گرفتن علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و محمد مهدی احمدی و تمدید قرارداد میلاد سرلک، اما هواداران این تیم از روند نقل و انتقالات تیمشان راضی نیستند!

پرسپولیسی ها در فضای مجازی به یحیی گل محمدی و مدیریت باشگاه اعتراض خود را اعلام کرده اند و این سوال را پرسیده اند که وقتی ماه پیش وعده مهاجم “تراز اول” خارجی دادید چرا تمام خرید های تیم در خطوط دیگر است؟

آنها تاکید کرده اند از از مهاجم تراز اول ماه پیش، رسیدند به مهاجم “تراز متوسط” ۳۲ ساله! که البته ظاهرا همان هم منتفی شده و امروز صحبت از خرید منشا و استنلی است!

هواداران پرسپولیس معتقد هستند این دو مهاجم پا به سن گذشته دیگر کارایی نخواهند داشت و بهتر است کادرفنی و مدیریت باشگاه دنبال مهاجم خارجی خوب و البته زیر ۳۰ سال باشند تا علاوه بر شم گلزنی، قدرت دوندگی و پرسینگ هم داشته باشد و نیروی تهاجمی سرخپوشان را افزایش دهد.

باید منتظر ماند و دید یحیی و درویش به درخواست هواداران توجه می کنند یا همچنان روی نظر خودشان برای خریدن خارجی هایی که در لیگ برتر سابقه بازی داشته اند پافشاری خواهند کرد!

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی