اجاره انبار در تهران

پیش از پرداختن به اجاره انبار در تهران می بایست اطلاعات جامعی در زمینه اجاره انبار و نیز ویژگی هایی که یک انبار مطلوب داراست داشته باشید.

اجاره انبار پیمان داری چه ویژگی هایی می باشد؟

۱) انبارهایی با امنیت بسیار بالا در اجاره انبار در تهران که انبار پیمان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد سبب شده تا انباری که توسط شما مشتریان محترم اجاره شده بسیار ایمن بوده به گونه ای که مشتری پس از قرار دادن اجناس خود در انبار و قفل آن توسط مشتری دارای امنیت بسیار بالایی بوده و همانند یک انبار شخصی می توان از آن استفاده نمود و نکته قابل توجه اینکه تمام افراد ساکن تهران می توانند از اجاره انبار در تهران که توسط انبار پیمان ارائه می شود بهره مند شوند .

۲) ظرفیت هایی متناسب با درخواست مشتری ، هر ظرفیتی که مد نظر مشتری باشد می تواند در اجاره انبار مورد استفاده قرار گیرد به گونه ای که از کوچک ترین انبار تا بزرگترین انبار ها می تواند در اختیار مشتری قرار گیرد .

۳) قیمت در اجاره انبار در تهران به مواردی چون متراژ و اندازه انبار و اینکه انبار از چه مدلی مورد استفاده قرار میگیرد ، اینکه انبار از نوع یک کانتینر و یا از سوله و … می باشد و اینکه انبار در کدام منطقه قرار گرفته و نیز اینکه انبار دارای چه ویژگی هایی می باشد در تعیین قیمت انبار می تواند تاثیر گذار باشد .

جهت بررسی و اجاره انبار می توانید به آدرس

بزرگراه آیت اله سعیدی ، ابتدای شهرک ولیعصر ، بلوار بهرامی پلاک 301
تلفن:66220039-66244811-66200139

مراجعه فرمایید.

چرا انبار پیمان مناسب است؟

مجموعه انبار های پیمان با مدیریت جناب مهندس انصار دارای ویژگی های بسیار خاصی از سایر  انبار ها می باشد که در زیر به آنها اشاره شده است :

  • تمامی انبار های پیمان به سیستم های بروز اعلام و اطفا حریق مجهز می باشد و همچنین تمامی انبار ها به کلید محافظ جان مجهز می باشد و از نظر استاندارد های سیستم برق کشی دارای بالاترین رتبه استاندارد می باشد ، شیر قطع کن زلزله نیز از جمله امکاناتی است که در انبار های پیمان در نظر گرفته شده است.
  • متراژ های انبار های مجموعه پیمان از کم ترین متراژ در حدود 5 متر مربع تا 800 متر مربع را شامل می شود که میتواند نیاز های هر شخص یا مجموعه ای را برطرف نماید ، ضمن اینکه در متراژ های کو چک نیز امکانات و استاندارد های فوق الذکر رعایت گردیده است.
  • جالب ترین موضوع در مورد ساعات کاری انبار ها می باشد از ساعت 5 و سی دقیقه صبح تا ساعات 21 و سی دقیقه شب می باشد و در تمامی طول سال فعالیت دارند و همچنین پس از ساعات ذکر شده نیز با هماهنگی فعالیت امکان پذیر می باشد ، همچنین اگر شما دارای شرکتی می باشد و نیاز به تنظیم قرارداد رسمی و قانونی جهت موارد مختلف من جمله اداره مالیات می باشید این امکان در مجموعه انبار پیمان برایتان فراهم می باشد.
  • از دیگر محاسن قرارداد با اجاره انبار پیمان می توان به قرارداد های کوتاه مدت آن اشاره نمود که ار بازه زمانی سه ماهه شروع می شود و شما می توانید در حین قرارداد اگر به متراژ بزرگتری نیاز داشتید بدون هیچ هزینه اضافه ای این تغییر را به راحتی انجام دهید .

تمامی انبار ها به صورت دربست و مستقل می باشد و هیچ انباری به طور مشترک اجاره داده نمی شود ، اما از همه مواردی که برای انتخاب مجموعه پیمان ذکر گردید مهمتر بیمه پذیر بودن کالا ها بدون محدودیت و سقف می باشد که این بخاطر کیفیت بالای تمامی انبار ها و رعایت حد بالای استاندارد و همچنین اخذ مجوز های لازم از بیمه مرکزی می باشد.

در ادامه به بررسی مزایای استفاده از اجاره انبار می پردازیم :

۱) اجاره انبار دارای ویژگی های بسیاری است از جمله اینکه برخی اجناس و کالاها می بایست در زمان دیگری وارد بازار شوند و در اینجا با اجاره انبار در تهران می توان کالاهایی که نیاز به نگهداری دارند را در انبار قرار دهید .

۲) در مصارف شخصی نیز می توان از اجاره انبار استفاده نمود به گونه ای در صورتیکه شخص نیاز به تعمیراتی در منزل خود داشته باشد و یا در زمان مهاجرت نیازمند نگهداری از وسایل خود در مکان جداگانه ای باشد در این صورت میتواند از اجاره انبار بهره مند شود.

۳) تجار و افرادی که محصولاتی را به خارج از کشور ارسال می نمایند و در داخل کشور وارد می نمایند نیز می توانند از اجاره انبار استفاده نمایند و در این صورت شخص می تواند کالاهایی که نیازمند ارسال از کشور و یا دریافت آنها به کشور باشد تا زمان مشخص آن در این انبار ها نگهداری نماید .

اجاره انبار گزینه ی بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای تمام افرادی است که نسبت به جمع آوری محصولات و کالاهای خود در انباری اقدام می نمایند بنابراین با اجاره انبار در تهران به جای خرید انبار می توان در هزینه ها بسیار صرفه جویی نمود و نیز انتخاب یک محل برای اجاره بسیار راحت تر و آسانتر از خرید انبار در محل مورد نظر میباشد به گونه ای که شخصی که یک مکان مشخصی را جهت اجاره انبار انتخاب نماید خیلی سریعتر می توان انبار خود را اجاره نماید تا شخصی که تمایل به خرید انبار را داشته باشد .

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی