مسابقات انجمن ورزشی بازنشستگان استان هرمزگان برگزار شد

مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان از برگزاری مسابقات ورزشی بازنشستگان تحت پوشش این مدیریت در دو رشته «تنیس روی میز» و «دارت» خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، محمد تقی جلیلی بهابادی گفت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) اولین دوره مسابقات انجمن ورزشی بازنشستگان کشوری استان هرمزگان در سال۱۴۰۱ برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دو رشته تنیس روی میز و دارت (آقایان و بانوان) در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ خردادماه امسال در خانه امید پارک گلهای بندرعباس برگزار شد.

جلیلی بهابادی با اعلام نفرات برتر در این مسابقات اظهار داشت: در رشته تنیس روی میز بانوان، فاطمه بزه مقام اول، فریبا ازجنگ مقام دوم و عالیه امیرشکاری مقام سوم را کسب کردند. در بخش آقایان نیز به ترتیب مظفر سلحشور، اقبال جهانگیری زرکانی و حمدامیر شکاری اول تا سوم شدند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان هرمزگان همچنین گفت: فاطمه رضوانی، صدیقه قاسمی و مریم میسن مقام های اول تا سوم مسابقات دارت بانوان را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته ورزشی دارت در بخش آقایان نیز مقام اول به محمد محمدپور، مقام دوم به نجم عتیقه زاده و مقام سوم به مختار شجاعی رسید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی