امیرآبادی: نوری با سابقه بوندسلیگا می‌تواند به استقلال کمک کند/ آجورلو بهترین تصمیم را می‌گیرد

«مهدی امیرآبادی» در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: مهم‌ترین شرط برای استقلال این است که در سریع‌ترین زمان ممکن انتخاب سرمربی را انجام دهد.

وی افزود: مدیران استقلال باید در ابتدا قرارداد نفراتی را که در موفقیت تیم نقش داشتند را تمدید  کند، همه بازیکنان در تیم بمانند تا کمترین خروجی را داشته باشند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فوتبال ایران نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده است و کمتر ستاره‌ای را در فوتبال ایران شاهد هستیم، الان بازیکنان زیادی در لیگ نداریم و باید مسوولان استقلال با دقت کافی نفرات خود را انتخاب کنند.

وی اظهارداشت: سطح توقعات از استقلال بالا رفته است، با توجه به اینکه فصل گذشته آبی‌ها قهرمان شدند در فصل جاری هواداران توقع دارند که باز هم بتوانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و به چیزی جز این فکر نمی‌کنند.

امیرآبادی تاکید کرد: الکساندر نوری گزینه‌ای است که برای نیمکت استقلال شنیده می‌شود و با توجه به اینکه او در بوندسلیگا مربیگری کرده و در تیم‌های مطرحی حضور داشته می‌تواند به آبی‌ها کمک کند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: آجورلو در فضایی آرام به دنبال انتخاب سرمربی است و با توجه به عملکرد مناسبی که فصل گذشته داشت می‌تواند تصمیمات مهم و تاثیرگذاری را که به سود استقلال باشد بگیرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی