راهنمای انتخاب سامانه اس ام اس

پنل پیامکی چیست

سامانه اس ام اس، یک ابزار فوق‌العاده اقتصادی است که به شما این امکان را می‌دهد که به صورت انبوه شروع به ارسال پیامک در سطح گسترده کنید و با مشتریان خود وارد تعامل و ارتباط هوشمندانه شوید. در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا از بهترین پنل های پیامکی استفاده می‌کنند و به خوبی می‌دانند که یک پنل اس ام اس باکیفیت، چه تاثیری می‌تواند بر افزایش فروش و اعتمادسازی داشته باشد.

پنل پیامکی به هیچگونه نرم‌افزار یا سخت‌افزاری نیاز ندارد؛ فقط لازم است مثل هر سایت دیگری، فرایند ثبت‌نام و احراز هویت را در سامانه پنل پیامکی انجام دهید. سپس با استفاده از نام کاربر و رمز عبور خود، می‌توانید به سامانه پیامکی متصل شده و اس ام اس ارسال کنید.

دلایل استفاده از پنل پیامکی

بهترین سامانه پیامکی می‌تواند در هر زمینه‌ای برای یک کسب‌وکار مفید و کاربردی باشد. برای مثال سایت‌ها با استفاده از یک پنل پیامکی می‌توانند فرایند احراز هویت کاربران را به صورت پیامکی انجام دهند. در حال حاضر احراز هویت یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر سایت باید آن را انجام دهد. چرا که امروزه خریدهای فیشینگ (خرید با کارت دزدی) بسیار رایج شده است و اگر یک سایت نتواند کاربر را احراز هویت کند، مقصر اصلی مدیر سایت محسوب می‌شود.

ویژگی های پنل پیامکی

استفاده از بهترین سامانه اس ام اس ، ویژگی های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد که ما به 3 مورد از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

جذب مشتری با پیامک

بازاریابی پیامکی می‌تواند کاربران مختلف را تبدیل به مشتری کند! در واقع اگر بتوانید متن‌های جذاب بنویسید و به صورت پیامکی ارسال کنید، ممکن است که بتوانید از طریق همین پیامک ها، مشتریان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید و در نتیجه درآمد بیشتری هم بدست آورید. متاسفانه اغلب مدیران سایت، بازاریابی پیامکی را نادیده گرفته‌اند و همین موضوع فروش و درآمد آن‌ها را کاهش داده است.

وفاداری مشتری با پیامک

پنل پیامکی می‌تواند یک راه فوق‌العاده آسان برای تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان و کاربران سایت باشد. اگر بتوانید خیلی خوب و هوشمندانه ارتباط برقرار کنید، بدون شک وفادارای مشتریان و کاربران نسبت به کسب‌وکار شما بیشتر می‌شود. همچنین می‌توانید انواع مسابقات، آزمون‌ها و نظرسنجی‌ها را ایجاد نمایید و افراد را به تعامل بیشتر دعوت کنید.

ارتباط با مشتری با پیامک

بهترین سامانه پیامکی به شما قابلیت ایجاد دفترچه تلفن و دسته‌بندی‌ها را می‌دهد. با کمک این ویژگی می‌توانید پیام های هدفمندی را به دسته‌ای خاص از کاربران و مشتریان ارسال کنید. اگر بتوانید واقعا ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید، تاثیرات بی‌نظیر آن را به مرور زمان مشاهده خواهید کرد

امکانات پنل پیامک پیامیتو

ارسال پیامک انبوه با استفاده از بانک شماره تلفن (جامع و کامل)

یک سامانه پیام کوتاه حرفه ای، باید بتواند بانک شماره تلفن در اختیار شما قرار دهد. منظور از بانک شماره تلفن این است که به صورت دسته‌بندی شده و مرتب، لیستی از شماره تلفن‌ها وجود داشته باشد که بتوانید برای تبلیغات و بازاریابی پیامکی از آن‌ها استفاده کنید.

پیامیتو دارای بزرگترین بانک‌های اصناف برای تمامی مشاغل است و از جمله این موارد می‌توان به: بانک استان‌های کشور، بانک تفکیک شده اصناف کشور، بانک شماره‌های ایرانسل به تفکیک استان و به تفکیک پیش شماره، بانک شماره‌های فعال کشوری، بانک محله‌ای، بانک مشاغل، اصناف و دارندگان صنایع و در نهایت بانک کد پستی کل کشور اشاره کرد.

ارائه گزارش‌های شفاف و دقیق

از ویژگی‌های پنل پیامکی پیامیتو می‌توان به ارائه گزارشات بسیار واضح و دقیق بعد از ارسال پیامک نام برد. معمولا این گزارش در یک فایل اکسل برای شما ارسال می‌شود و به راحتی می‌توانید بر اساس آن شروع به چیدمان استراتژی تبلیغاتی خود کنید و نقات قوت و ضعف خود را بررسی کنید.

افزونه های اختصاصی پیامکی پیامیتو

جالب است بدانید که معروف‌ترین افزونه‌های وردپرس مثل ووکامرس قابلیت ارسال پیامک را ندارند. ولی پنل پیامکی باید افزونه‌های اختصاصی و حرفه‌ای داشته باشد تا با نصب آن‌ها بتوانید قابلیت ارسال پیامک را به افزونه‌هایی مثل ووکامرس اضافه کنید. پیامیتو دقیقا همچین کاری انجام داده است. یعنی پیامیتو افزونه‌های اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید امکان ارسال پیام را به افزونه‌های مختلف اضافه کنید.

سامانه اس ام اس پیامیتو سریع‌ترین شبکه پیامکی جهت ارتباط با مشتریان را برای شما فراهم می‌کند و شما با مراجعه به صفحه افزونه پیامک وردپرس میتوانید لیست افزونه های پیامکی پیامیتو را مشاهده و اقدام به استفاده از آنها نمایید.

ارائه خط خدماتی اشتراکی رایگان ( ارسال به بلک لیست )

پنل اس ام اس پیامیتو بدون سفته و به صورت رایگان خطوط اشتراکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این ویژگی می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی خود را به لیست مسدودی (Black List) کاربران ارسال کنید. یعنی حتی کاربرانی که شماره‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، پیام های شما را دریافت می‌کنند.

خرید پنل پیامکی پیامیتو

با مشاهده قیمت پنل پیامکی در سایت پیامیتو می توانید با استفاده از کد تخفیف newpanel20   پنل پیامکی مورد نظر خود را با 20 درصد تخفیف  تهیه نمایید.

همچنین می‌توانید با شماره 36299125-035 تماس بگیرید و از تیم پیامیتو به صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید. ?

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی