نانواها، برای خرید دستگاه خمیرگیر عجله کنید!

همه کسانی که سروکارشان با خمیر است به خوبی می‌ دانند که اگر خمیر به خوبی ورز داده نشود ، ممکن است در نهایت ، به نان یا محصولی که می‌خواهید نرسید. ورز دادن خمیر نیز نه تنها کار سختی است و قدرت زیادی می‌خواهد ، بلکه لازم است تا زمان زیادی را صرف این کار کنید. هرچه بیشتر ورز دهید ، خمیر بهتری به دست خواهید آورد. اینجا است که تکنولوژی با دستگاه خمیر گیر به کمک شما خواهد آمد.

البته نکته دیگری نیز در ورز دادن خمیر باید در نظر داشته باشید و آن این است که بتوانید یک دست خمیر را ورز دهید. این کار که توسط انواع خمیر زن انجام می‌ شود باعث می‌ شود تا خمیری که در نهایت به دست می‎‌آید مطلوب باشد و به خوبی به پفی که می‌خواهید برسید. اگر کسب و کار شما از راه ورز دادن خمیر سپری می‌شود ، گروه تولیدی دیجی صنعت برای شما شگفتانه‌ های بسیاری دارد. این مقاله را از دست ندهید و به کسب و کارتان رونق ببخشید.

این شما و این خمیرگیر!

قنادها ، نانواها و همه کسانی که در طول روز باید حجم زیادی خمیر را ورز دهند تا بتوانند خروجی خوبی به دست آورند ، به خوبی می‌دانند که ورز دادن خمیر تا چه میزان مهم و حیاتی است. ساعت‌ ها باید صرف شود و انرژی زیادی را باید در این راه تلف کنید تا به خمیری که می‌خواهید برسید. البته فقط مخلوط شدن مواد مهم نیست. هر چه بیشتر خمیر را ورز دهید ، در نهایت پف بیشتری به دست خواهید آورد و البته محصولی که به دست مشتری می‌رسانید ، بهتر از هر روز خواهد بود.

اگر لحظه‌ ای خمیر را ورز ندهید ممکن است نتوانید به آنچه می‌خواهید برسید. برای همین باید از تکنولوژی و دستگاه خمیر گیر صنعتی کمک بگیرید. این دستگاه مداوم و با شیوه‌های گوناگون خمیر را ورز می‌دهد و به این ترتیب مواد به صورت یکدست مخلوط می‌شوند و خمیر در زمان استراحت به خوبی پف می‌کند. حال که با این هدیه علم آشنا شدید ، بیایید با هم با مزایای دیگر آن آشنا شویم :

یک دستگاه و این‌ همه مزایا؟

زمانی که از دستگاه خمیر گیر کمک بگیرید ، مواد جزئی مانند یک سر انگشت نمک یا شکری که در دستورالعمل وجود دارد ، به خوبی با یکدیگر مخلوط می‌شوند. این کار باعث بروز خطای کمتری می‌شود و راحت‌ تر می‌توانید دستور پخت را کنترل کنید.

البته این بخشی از کار است. با کمک دستگاه خمیر ساز ، بسته به نیازتان و اندازه آن ، بین 100 تا 10000 کیلو خمیر را در عرض یک ساعت می‌توانید ورز دهید. البته این حجم از خمیر ، در فضای کمی ورز داده می‌شوند و خیلی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

یکی دیگر از مزایای خمیرکن صنعتی این است که خمیر در معرض هوای آزاد قرار نمی‌گیرد و این باعث می‌شود تا ایمنی و سلامت آن به خطر نیفتد. از نظر بهداشتی ، خمیر شما سالم‌ تر خواهد بود. مهم‌ ترین نکته این است که شما وقت و انرژی بیشتری دارید تا به کارهای دیگر رسیدگی کنید.

هنوز برای دانستن وقت هست

البته همه آنچه خواندید تمامی مزایای این دستگاه خمیر گیر نیست. بیایید با هم به طور خلاصه با باقی مزایای این دستگاه که آن را از سایت دیجی صنعت می‌توانید تهیه کنید که دستی در تولیدی تجهیزات آشپزخانه دارد ، آشنا شویم.

  • زمانی که خمیر مرطوب و چسبناک است ، ورز دادن کاری بسیار دشوار تر است. در این زمان هم خمیرگیر به شما کمک خواهد کرد.
  • می‌توانید حجم زیادی از خمیر را یکجا آماده کنید و زمان خود را مدیریت کنید.
  • محیطی تمیز تر خواهید داشت و ضایعات کمتری تولید می‌شود.خمیر یکدست نتیجه‌ کار این دستگاه خمیر گیر است

قبل از خرید خمیر گیر نکاتی را باید بدانید

زمانی که برای خرید این دستگاه اقدام می‌کنید باید قبل از هر کار محیطی که دستگاه را در آن قرار می‌دهید آماده کنید. این دستگاه باید در محیطی قرار گیرد که کف آن صاف و به صورت کاملا افقی است. البته فراموش نکنید محیط دستگاه را نیز باید تنظیم کنید.

منبع تغذیه‌ ای که دستگاه به آن وصل می‌شود را بررسی کنید تا با مطمئن شویم که با دستگاه مطابقت دارد یا خیر و البته سیم‌ها را به درستی متصل کنید. توجه کنید بهتر است این دستگاه به منبع تغذیه‌ ای متصل شود که دارای سیم ارث است. همانگونه که می‌دانید قیمت لوازم آشپزخانه صنعتی  نسبت به سایر موارد ممکن است کمی بالاتر باشد. پس بهتر است آن را کمی بهتر نگهداری کنید.

در هنگام نصب خمیر گیر صنعتی حتما به دفترچه راهنما توجه کنید. اما قبل از آن دقت کنید میزان حجمی که دستگاه قابلیت دارد با میزان نیاز شما برابر باشد. دستگاه کوچک‌ تر یا بزرگ‌ تر می‌تواند مصرف برق بیشتری به شما تحمیل کند.

از طرف دیگر ، هرگز بیش از ظرفیت دستگاه آرد نریزید. میزان آبی که وارد دستگاه می‌شود نیز متناسب با دستور پخت و البته نیاز دستگاه باید باشد که معمولا 2/3 آرد و 1/3 آب در نظر گرفته میشود. این دستگاه‌ ها در زمانی بسیار کمتر از آنچه شما خمیر را ورز می‌دهید خمیر را برای شما حاضر می‌کنند ، پس بهتر است به خوبی از آن مراقبت کنید و از قرار دادن ابزارهای سفت در حین کار در داخل دستگاه خودداری کنید. در حین کار نباید با دست یا هر وسیله دیگری دستگاه را تمیز کنید. توجه به این نکات می‌تواند هزینه نگهداری را برای شما کاهش دهد.

نگهداری خمیر گیر سخت است یا آسان؟

همانطور که گفتیم نگهداری درست از هر دستگاهی طول عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. پس بهتر است هر بار بعد از استفاده آن را تمیز کنید و روغن‌کاری را مرتب انجام دهید تا دستگاه نرم و روان کار کند. مهم‌ تر آنکه سعی کنید به طور مداوم دستگاه را روشن نگه ندارید یا راه اندازی نکنید. بین هر بار استفاده زمانی را برای استراحت به دستگاه بدهید تا موتور آن کمی سرد کند.

شش ماه یکبار لازم است تا دستگاه را از نظر فنی سرویس کنید و تسمه آن را بررسی کنید. لوازم آشپزخانه صنعتی  همه نیاز به سرویس‌های دوره‌ ای دارند که بتوانید زمان بیشتری از آن‌ها بهره ببرید.

دستگاه خمیر ساز صنعتی

کلام پایانی

ورز دادن خمیر در حجم بسیار زیاد کار بسیار سختی است که نیاز به دستگاه خمیر گیر  را برای صاحبان مشاغل در این حوزه ضروری می‌ کند. البته اگر شما هم تصمیم دارید از این دستگاه خریداری کنید بهتر است به جایی مراجعه کنید که هم سابقه درخشانی داشته باشد، هم محصولاتش قیمت بهتری داشته باشد. البته فراموش نکنید کیفیت دستگاه همیشه حرف اول را می‌ زند.

گروه تولیدی دیجی صنعت با سال‌ها سابقه در کنار شما است و تمام تلاش خود را می‌کند تا با تجهیزات آشپزخانه صنعتی باری از دوش کسانی بردارد که در این حرفه اشتغال دارند. کافی است به این سایت مراجعه کنید یا با مشاوران این مجموعه برای خرید مناسب‌ ترین گزینه مشورت کنید.

( منبع : تجهیزات قنادی و نانوایی دیجی صنعت )

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی