راهنمای ساده و جامع سایز بندی حوله تنپوش کودکان

والدین به سلامت فرزندان خود اهمیت زیادی می‌دهند، به همین دلیل برای آن‌ها حوله تنپوش می‌خرند تا بعد از استحمام تمام بدن آن‌ها خشک شود و دچار سرماخوردگی نشوند. موارد زیادی در انتخاب حوله برای کودکان تاثیرگذار است، یکی از مهم‌ترین موارد که باید مورد توجه قرار بگیرد سایز حوله است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک راهنمای جامع در مورد سایز بندی حوله تنپوش کودکان در اختیار شما قرار دهیم.

چرا سایز بندی حوله تنپوش کودکان اهمیت دارد؟

حوله‌های تنپوش یا حوله پالتویی به شکلی طراحی شده که مانند لباس پوشیده می‌شود و با یک کمربند بسته می‌شود. پس لازم است سایز آن متناسب با هیکل و قد کودک باشد.

درصورتی‌که سایز حوله تنپوش تنگ باشد، کودک اذیت می‌شود و حوله سایز بزرگ هم شل و آویزان در تن کودک می‌ماند. پس حوله‌های تنپوش برای کودکان در سنین مختلف با سایز بندی مناسب تولید می‌شود تا والدین مناسب‌ترین حوله را برای فرزندانشان انتخاب کنند.

قبل از انتخاب و خرید روتختی ارزان در مشهد باید به قیمت و کیفیت پارچهٔ روتختی توجه کنید. زیرا اگر کیفیت پارچهٔ روتختی مناسب نباشد با چند مرتبه شستشو تغییر رنگ می‌دهد و خراب می‌شود.

سایز بندی حوله تنپوش کودکان زیر 5 سال

کوچک‌ترین سایز حوله برای کودکان نوپا که قد 60 سانتی‌متر یا کمتر دارند، تولید می‌شود. وزن این حوله‌ها سنگین نیست تا کودک نوپا بتواند با پوشیدن حوله احساس راحتی کند و قادر به تحمل وزن آن باشد. همچنین این حوله‌ها باید از نرم‌ترین الیاف تهیه شده باشد تا استفاده از حوله موجب قرمز شدن پوست یا ایجاد حساسیت نشود.

ویژگی با اهمیتی که در خرید تشک ارزان در مشهد باید به آن توجه شود، راحتی و مرغوب بودن جنس تشک است. زیر اگر به این ویژگی توجه نکنید، ممکن است دچار کمردردهای شدید شوید.

سایز بندی حوله تنپوش کودکان 5 تا 7 ساله

سایز مناسب حولهٔ کودکان 5 تا 7 ساله، 70 سانتی‌متر بلندی دارد و با نام حوله سایز 70 شناخته می‌شود. این سایز حوله برای کودکانی که قدی حدود یک متر دارند مناسب است. زیرا معمولاً والدین بلندی حوله تنپوش را از سرشانه تا زیر زانوی کودک در نظر می‌گیرند.

با خرید تشک رویال در مشهد می‌توانید خوابی آرام و راحت را تجربه کنید. این ویژگی به خصوص برای بیماران که ساعات طولانی از شبانه روز را در بستر هستند، بسیار با اهمیت است.

سایز مناسب حوله تنپوش کودکان 7 تا 9 سال

سایز مناسب حوله تنپوش کودکان 7 تا 9 سال

بیشتر کودکان در این سن و سال حدود 100 تا 120 سانتی‌متر قد دارند، پس حوله‌ای که 30 سانتی‌متر از قد آن‌ها کوتاه‌تر باشد، مناسب است. به همین منظور حوله تنپوش‌های 80 سانتی‌متری مخصوص کودکان بین 7 تا 9 سال تولید می‌شود.

 البته فراموش نکنید کیفیت و مرغوبیت الیاف هم به اندازهٔ سایز بندی حوله تنپوش کودکان اهمیت دارد، زیرا اگر حوله کیفیت مناسبی نداشته باشد ممکن است با شستشو آب برود و کوچک شود.

قبل از خرید سرویس حوله عروس در مشهد به نرم و با دوام بودن حوله توجه کنید، تا مدتی کوتاه بعد از استفاده مجبور به تعویض حوله نباشید.

سایز مناسب حوله تنپوش برای کودکان 9 تا 11 سال

در جدول سایز بندی حوله تنپوش کودکان 9 تا 11 سال، حوله‌هایی با قد 90 مناسب هستند. این سایز حوله برای کودکان با جثهٔ ریزتر تا مچ پا و برای کودکانی که هیکل درشت‌تری دارند تا زیر زانو درنظر گرفته می‌شود. پس لازم است فقط درگیر سن و سال کودکان نباشید و وضعیت جسمانی و هیکل را هم در نظر بگیرید.

خرید سرویس حوله هیرو تجربه‌ای خوشایند و خاطره‌انگیز برای شما ایجاد می‌کند، زیرا محصولات این برند نرم و انعطاف پذیر هستند و قیمت مناسبی دارند.

سایز بندی حوله تنپوش کودکان 11 تا 13 سال

حوله تنپوش سایز 100 برای کودکانی که بین 11 تا 13 سال سن داشته باشند مناسب است. این کودکان به گروه سنی نوجوانان نزدیک هستند و به واسطهٔ جهش رشدی که در آن قرار دارند، ممکن است خیلی زود حوله تنپوش برای آن‌ها کوتاه شود. به همین دلیل بهتر است برای کودکانی که در این سن هستند، حوله‌ها را تا مچ پا بخرید که درصورت قد کشیدن حداقل تا یک سال قابل استفاده باشد.

آیا در سایز بندی حوله کودکان فقط قد حوله اهمیت دارد؟

ما در این راهنما فقط در مورد سایز بندی حوله تنپوش کودکان و اندازهٔ قد آن صحبت کردیم، اما واقعیت این است که در انتخاب مناسب‌ترین حوله حتماً باید به اندازهٔ سرشانه هم دقت کنید. زیرا عرض سرشانه یکی از موارد با اهمیت در سایز بندی حوله تنپوش است. علاوه بر این قد آستین حوله و دور کمر حوله هم از اندازه‌های ضروری هستند که متناسب با جثهٔ کودکان است و در سایز بندی حوله تنپوش کودکان به آن توجه می‌شود.

نمایندگی تشک رویا در مشهد محصولات مورد نیاز مشتریان را به طور مستقیم و با قیمت منصفانه در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

ویژگی‌های با اهمیت در انتخاب حوله تنپوش برای کودکان

ویژگی‌های با اهمیت در انتخاب حوله تنپوش برای کودکان

سایز بندی حوله تنپوش کودکان و اندازه بودن آن ویژگی با اهمیتی است که نمی‌توان آن را انکار کرد. با اینحال در انتخاب حوله مناسب کودکان علاوه بر سایز باید به ویژگی‌هایی نظیر نرم و انعطاف پذیر بودن حوله و تراکم الیاف آن هم توجه شود.

زیرا درصورتی‌که حوله تنپوش تراکم مناسبی نداشته باشد و الیاف آن زمخت و زبر باشد نمی‌تواند آب را به خوبی جذب کند. در نتیجه رطوبت روی بدن کودک باقی می‌ماند. همچنین رنگ و طرح مناسب کودک در حوله تنپوش باید مدنظر قرار بگیرد تا رغبت کودک را برای استحمام بیشتر کند.

خرید غیر حضوری کالای خواب و حوله

با گسترش مشاغل در بستر اینترنت امکان خرید و فروش محصولات مختلف فراهم شده است. فروشگاه خوابیلو در زمینهٔ فروش انواع کالای خواب و منسوجات حمام تجربه موفقی داشته و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

جمع بندی

 برای خرید تنپوش کودکان باید به ویژگی‌های حوله نظیر رنگ، طرح، جنس و کیفیت آن توجه کنید. اما یکی از موارد با اهمیتی که نباید از نظر دور بماند، سایزبندی و اندازهٔ حوله است. این مطلب حاوی اطلاعات مناسبی در مورد سایز بندی حوله تنپوش کودکان است و به شما کمک می‌کند حولهٔ مناسب با قد و جثهٔ فرزندتان را انتخاب کنید.

ویژه متاهلین‌(بهداشت و خانواده)
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی