شاه‌ماهی نقل و انتقالات پاسخ یحیی گل محمدی را می دهد؟

مهر نوشت: بازیکن مد نظر استقلال تهران با تماس سرمربی پرسپولیس برای پیوستن به این تیم روبرو شده است.

سعید صادقی هافبک گل گهر سیرجان پس از عملکرد درخشان در فصل بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ راه پیدا کرد تا در اردوی تیم ملی ایران در دوحه حضور داشته باشد.

او که بیشترین تعداد پاس گل در یک فصل را در تاریخ مسابقات لیگ برتر دارد پیشنهادات زیادی از اکثر تیم دریافت کرده است که در بین آنها احتمال حضورش در یکی از دو تیم پر طرفدار پایتخت بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

سعید صادقی قبل از شروع اردوی خردادماه تیم ملی ایران با پرسپولیس مذاکره داشت تا شرایط خود را اعلام کند اما او علاوه بر پذیرش شروط مالی‌اش از سوی باشگاه قید حضور در این تیم را به دلیل مشابهت بازی‌اش با مهدی ترابی و وحید امیری را می‌زند.

همین امر باعث تماس یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با صادقی می‌شود و به او تضمین می‌دهد در صورت پیوستن به پرسپولیس تغییراتی را در تاکتیک این تیم ایجاد می‌کند که مشکلی برای سعید صادقی پیش نیاید.

از سوی دیگر یکی از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تماس‌های متوالی با هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان داشته است تا بتواند او را به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه کند.

صادقی به هر دو باشگاه اعلام کرده است فعلاً روی تمرینات تیم ملی ایران تمرکز کرده است تصمیم قطعی خود را پس از بازگشت به همراه ملی پوشان از قطر اعلام خواهد کرد.

باید دید این بازیکن جدال با ترابی و امیری در تیم ملی را به پرسپولیس نیز خواهد کشاند یا اینکه فصل آینده با پیراهن استقلال بازی خواهد کرد.

 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی