آغاز مذاکره استقلال با سرمربی سابق میلان/ مرد مورد اعتماد برلوسکونی جانشین مجیدی می‌شود؟

در روزهای گذشته گزینه های زیادی به استقلال برای سرمربیگری این تیم لینک شده اند اما مدیریت باشگاه استقلال هیچ کدام از این گزینه ها را تایید یا تکذیب نکرد و تنها در این بین چند گزینه داخلی مثل رضا عنایتی به باشگاه برنامه دادند و هواداران استقلال هم به شدت از مدیریت باشگاه به دلیل مذاکره با گزینه های داخلی انتقاد کردند. در همین راستا مدیریت باشگاه که از ابتدا از طریق یک ایجنت بین المللی که با یکی از نزدیکان مدیرعامل باشگاه استقلال ارتباط دارد دنبال ژوزه مورایس بود، سراغ گزینه های خارجی دیگری رفت و نام هایی مثل الکس نوری، شنول گونش و … به عنوان گزینه نشستن روی نیمکت استقلال مطرح شدند.

در این بین خبر می رسد حالا نام کریستین بروکی ایتالیایی به عنوان جدیدترین گزینه مدیران استقلال روی میز مذاکره است. این سرمربی ایتالیایی کار خود را در تیم های پایه میلان آغاز کرده است و حتی در مقطعی سرمربی میلان بوده است و به مدت ۲۴ بازی هم به عنوان دستیار فابیو کاپلو در سونینگ چین فعالیت داشته و سپس برای چند فصلی راهی مونتزا شده است.

ارتباط تنگانگی میان سیلویو برلوسکونی و این سرمربی ایتالیایی وجود دارد و این مربی پس از ۱۱۶ بازی حضور روی نیمکت تیم سیلویو برلوسکنی راهی تیم ویچنزا در سری بی رقابت های ایتالیا شد. البته دستیار فابیو کاپلو تنها برای ۷ بازی سرمربی میلان بود و پس از آن که برلوسکنی میلان را به مالکان چینی فروخت، از این باشگاه جدا شد اما پس از آن که برلوسکنی مونتزا را خرید، به دلیل اعتمادی که به این سرمربی داشت، تیم جدید خود را به او سپرد. او در همین فصل اخیر سری بی تیم داشته است و نیمی از فصل به عنوان سرمربی ویچنزا فعالیت کرد. ظاهرا مدیربرنامه بروکی ایتالیایی همان مدیربرنامه گابریله پین است و از همین طریق باشگاه استقلال با این سرمربی در حال مذاکره است

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی