بازنشستگان کارگری شوش خواستار تغییر مصوبه دولت در افزایش ده درصدی مستمری سایر سطوح شدند

بازنشستگان کارگری شوش خواستار تغییر مصوبه دولت در افزایش ده درصدی مستمری سایر سطوح شدند

بازنشستگان کارگری شهرستان شوش با حضور مقابل ساختمان فرمانداری، نسبت به افزایش ده درصدی مستمری سایر سطوح اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز شنبه (۲۱ خرداد ماه) جمعی از بازنشستگان کارگری شهرستان شوش در اعتراض به اجرا نشدن مصوبه‌ی مزدی شورایعالی کار و تصمیم دولت مبنی بر افزایش ده درصدی مستمری سایر سطوح، مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

حاضران با بیان اینکه خواستار افزایش حقوق برابر با مصوبه‌ی شورایعالی کارهستیم، گفتند: ما خواستار ابطال مصوبه افزایش ده درصدی حقوق هستیم در عین حال از دولت و سازمان تامین اجتماعی می‌خواهیم، تمام بازنشستگان کارگری کشور را مشمول افزایش مزدی شورایعالی کار سازند.

معترضان با بیان اینکه دولت با دخالت در کار تامین اجتماعی ضمن تخریب منابع مالی آن، استقلال تامین آن را برهم ریخته است، گفتند: چه دلیلی دارد دولت در قبال اعلام افزایش سالیانه حقوق  بازنشستگان تامین اجتماعی چند ماه سکوت کرد و به یکباره بازنشستگان را درشوک فرو برد و چرا تعدادی محدودی از نمایندگان مجلس قصد حمایت از این قانون‌شکنی را دارند؟

آنها افزودند: در تجمع امروز با فرماندار ملاقاتی انجام دادیم و مقرر شد موضوع مشکلات ما بازنشستگان را به مقامات بالاتر گزارش کنند. در روزهای گذشته نیز با کعب عمیر (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و رئیس هیات صندوق‌های بازنشستگی مجلس) دیدار داشتیم و ایشان نیز وعده حمایت از بازنشستگان را در جلسه روز یکشنبه کمیسیون اجتماعی با وزیر کار داد.

انتهای پیام/

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی