سرویس چینی ایرانی بهتره یا خارجی

به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مقاله درباره این موضوع صحبت کنیم که سرویس چینی ایرانی بهتر است یا خارجی تا از شک و دوراهی انتخاب خارج شوید.

کیفیت مهم‌ترین عامل برای انتخاب سرویس چینی ایرانی یا خارجی

همه افرادی که به خرید کالای خارجی تمایل دارند مهم‌ترین دلیل انتخاب خود را کیفیت محصولات و سرویس چینی خارجی عنوان می‌کنند. البته تا میزان قابل قبولی حق با افرادی است که برای خرید سرویس چینی خارجی و وارداتی اقدام می‌کنند چون این محصولات در گذشته کیفیت بسیار بالایی نسبت به محصولات ساخت ایران داشته‌اند. اما در حال حاضر تولیدکنندگان ایرانی با تسلط کافی و آشنایی با نیاز مصرف‌کنندگان اقدام به طراحی و تولید محصولاتی با کیفیتی برابر با رقبای خارجی کرده‌اند.

این روزها سرویس‌های چینی که در ایران ساخته می‌شوند از نظر متریال و کیفیت در جایگاه قابل قبولی قرار دارند. حتی برخی از تولیدکنندگان داخلی موفق به صادرات سرویس‌های چینی ساخت داخل به کشورهای خارجی شده‌اند. همین موضوع باعث می‌شود تا مصرف‌کنندگان با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید بهترین مارک سرویس چینی ایرانی در بازار کنند. یکی از بازارهایی که زیباترین و جدیدترین سرویس‌های چینی ایرانی را عرضه می‌کنند عمده فروشان بازار صالح هستند. فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌توانند با خرید از عمده فروشی صالح آباد امکان خرید و فروش محصولات را با قیمت مناسب‌تری به مشتریان خود دارند.

طرح ظروف چینی خارجی و ایرانی تفاوت بسیاری با هم دارد

شاید بتوان گفت کمبود تنوع در طرح و مدل‌های ظروف و سرویس چینی ایرانی از نقاط ضعف این محصولات داخلی به شمار می‌روند. سرویس‌های چینی ایرانی نسبت به محصولات خارجی از تنوع کمتری در طرح‌های جدید و گوناگون برخوردار هستند. همین موضوع باعث شده است تا متقاضیان خرید کالاهای خارجی بیشتر از کالاهای ایرانی باشد. البته باز هم با توجه به شناخت تولیدکنندگان از بازار اقدام به طراحی و تولید طرح‌های متنوع و بی‌شماری در سرویس‌های ظروف چینی و لوازم دکوری شیک و ارزان کرده‌اند. برخی از لوازم دکوری نیز که از جنس چینی هستند و در داخل کشور تولید می‌شوند. این لوازم دکوری کاملا با فرهنگ و سلیقه مردم مرتبط هستند و از جنس و کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند.

سرویس چینی ایرانی بهتره یا خارجی

قیمت، عاملی تعیین کننده برای انتخاب بین سرویس چینی خارجی و ایرانی

تقریباً همه اقشار جامعه با درآمدهای متفاوت به خرید سرویس چینی برای جهیزیه یا منزل خود نیاز دارند. خرید سرویس‌های چینی خارجی به دلیل اینکه در هنگام ورود به داخل کشور باید هزینه‌های مختلفی را مانند حمل‌ونقل، بررسی‌های کیفی، عوارض و گمرک، ‌ گران‌تر از محصولات ایرانی هستند. با توجه به قیمت بالای سرویس چینی خارجی هر فردی توانایی خرید این محصولات را ندارد.

اما در مقابل سرویس چینی ایرانی که در کارخانه‌های داخلی ساخته می‌شوند با توجه به نداشتن بسیاری از هزینه‌های واردات قیمتی به‌صرفه‌ و مناسب‌تر دارند. علاوه‌بر این موضوع، سرویس‌های چینی ایرانی با یک قیمت مصوب و تأیید شده وارد بازار می‌شوند و فروشندگان نمی‌توانند این اجناس را به قیمت‌های مختلفی در بازار به فروش برسانند. همین موضوع‌ها باعث شده است تا اغلب مردم تمایل بیشتری به خرید کالای باکیفیت، استاندارد و ارزان‌تر دارند و سرویس‌های چینی ایرانی همه این ویژگی‌ها و امتیازات را در کنار یکدیگر دارند.

تعداد پارچه‌های سرویس چینی، محصولی را بخرید که کاربردی باشد

تعداد پارچه‌های یک سرویس چینی و کاربردی بودن آن‌ها یکی دیگر از معیارهای خرید و انتخاب محصولات مورد نظر به شمار می‌روند. سرویس‌های ایرانی و خارجی هرکدام با توجه به فرهنگ کشورهای سازنده تولید می‌شوند. برای مثال با انتخاب سرویس چینی خارجی ممکن است ظروفی را خریداری کنید که کاربردی نیستند. اما سرویس‌های ایرانی کاملاً با توجه به نیاز مشتریان و حتی غذاها و چیدمان میز ایرانی طراحی و تولید می‌شوند.

تولیدکنندگان ایرانی با هدف جلب رضایت مشتریان خود، اقدام به تولید محصولاتی که در سرویس‌های خارجی وجود دارند نیز کرده‌اند. محصولاتی مانند تخم‌مرغ‌خوری و حلقه دستمال کرده‌اند. افرادی که تمایل به خرید این محصولات دارند با توجه به نیازشان می‌توانند اقدام به خرید آن‌ها کنند. با توجه به این توضیحات همچنان نمی‌توان گفت سرویس چینی ایرانی بهتر است یا خارجی، چون خرید هرکدام از این محصولات بستگی به سلیقه، بودجه و نیاز مشتریان دارد. برای خرید لوازم خانه هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد و مهم‌ترین موضوع رضایت کامل مشتریان از محصولات است. گاهی اوقات این رضایت در خرید محصولات ایرانی و گاهی اوقات در خرید محصولات خارجی است.

سرویس چینی ایرانی بهتره یا خارجی

سرویس چینی خارجی و ایرانی را با قیمت عمده و حراجی برای جهیزیه بخرید

در این مقاله به‌طورکامل به بررسی ویژگی‌ها، مشخصات، مزایا و معایب سرویس‌های چینی ایرانی و خارجی پرداختیم. امیدواریم توضیحات ارائه شده در این مقاله به اندازه کافی کاربردی و مناسب بوده باشد. فروشندگان لوازم خانگی می‌توانند با خرید از مراکز عمده فروشی سرویس‌های چینی ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند.

یکی از بزرگ‌ترین مراکز عمده فروشان لوازم خانگی ایران در بازار صالح آباد تهران است که متأسفانه همه فروشندگان از شهرهای دیگر به راحتی به مرکز دسترسی ندارند. اما در سامانه اینترنتی صالح آباد به آدرس salehabad.org امکان برقراری ارتباط با عمده فرشان مستقر در بازار صالح آباد از طریق معرفی محصولات و اعلام شماره تماس فراهم شده است.

با توجه به چنین امکانی اگر قصد خرید عمده سرویس چینی، ‌ خرید عمده لوازم بهداشتی، ‌خرید عمده لوازم آرایشی اصل، عطر و ادکلن یا پوشاک و کیف و کفش را داشتید همین حالا وارد سامانه تبلیغاتی صالح آباد شوید و بعد از بررسی محصولات مورد نظر با فروشندگان تماس بگیرید.

۲۱۲۱

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی