نقش کارکنان بانک ملی در سرقت هالیوودی صندوق‌های امانات

به گزارش خبرآنلاین :

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در ارتباط زنده با شبکه خبر درخصوص جزئیات سرقت از صندوق امانات بانک ملی گفت: با تمام توان و با استفاده از زبده ترین کارگاه‌های پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدیم و با اقدامات شبانه روزی همکاران سارقین بانک که بخشی در داخل کشور و بخشی در خارج از کشور دستگیر شدند و در حال انتقال به داخل کشور هستند، تا کنون 13 نفر دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه مجرمین متواری شده به خارج از کشور درحال انتقال به داخل کشور هستند گفت: با تلاش ویژه‌ای که انجام شد بخش اعظمی از اموال کشف شد. این اموال در اماکن مختلف و در اختیار افراد مختلف قرار داشت. بخش اعظمی از اموال کشف شده است و تلاش پلیس بر آن است که همه اموال را جمع آوری کند و آن را به بانک مرکزی تحویل دهد تا از این طریق در اختیار مالباختگان قرار گیرد.

سردار رحیمی با اشاره به نحوه سرقت گفت: متاسفانه در زمینه مسائل ایمنی بانک دچار ضعف بوده است و زمینه سرقت فراهم شده است. پلیس به همین بانک یک ماه قبل تذکر داده بود و متاسفانه هیچ کدام از نقاط ضعف امنیتی برطرف نشده است.

وی گفت: عوامل بانک دخالت مستقیم در سرقت نداشته‌اند اما دو نفر در زمینه رعایت نکردن مسائل امنیتی قصور داشته‌اند که دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اولین تصاویر از اموال مسروقه از صندوق امانات بانک ملی؛ کیسه‌های دلار و اسکناس

اولین تصاویر از سارقان حرفه‌ای بانک ملی

47231

اخبارجامعه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی