جوان: هنوز در ابتدای راه هستم/سطح رقابت‌های جام تختی بالا بود

به گزارش ایرنا، احمد محمدنژاد جوان روز پنجشنبه در حاشیه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی که در تنکابن در حال برگزاری است افزود: توانستم در جام تختی مدال طلا را کسب کنم. در فینال نیز رقابت سختی را با علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان داشتم که توانستم پیروز این رقابت شوم.  

وی ادامه داد: هنوز خیلی مانده اول راه هستم و بتوانم زحمات مربیان از جمله محسن کاوه و فیلابی را جبران کنم. سطح رقابت‌ها خیلی عالی بود در دور نخست علی رضا گودرزی، دور دوم حریفی از ارمنستان که دارنده برنز اروپا و امیدهای جوانان جهان و در نیمه نهایی نیز رضا مومنی که در مسابقات کشوری برای فینال برای حضور مسابقات آسیایی را توانستم در این جام از پیش بردارم.

چهل و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی بعنوان مرحله ما قبل نهایی چرخه ی انتخابی تیم ملی، از امروز (پنجشنبه) و با حضور کشتی‌گیران مطرح داخلی و کشتی‌گیرانی از کشورهای ارمنستان و گرجستان در شهر تنکابن آغاز شد و فردا به پایان می‌رسد.

در فینال ۵ وزن نخست احمد محمدنژاد با آتیه مشهدی و دارنده مدال برنز امیدهای جهان ۲۰۲۱ در کشتی جذاب  ۳ بر ۲ از علیرضا سرلک نایب قهرمان بزرگسالان جهان ۲۰۲۱ را شکست داد و خود را به عنوان یک مدعی جدید در سبک وزن کشتی آزاد معرفی کرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی