صحبت های عجیب وزیر کار: بیشتر بازنشستگان معترض کسانی هستند که حقوق بالا می گرفتند

3 دیدگاه

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :در افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، برای ۹۴ درصد جامعه هدف رشد خوبی اتفاق افتاده است. عمده اعتراضات مربوط به کسانی است که به نسبت حقوق بالاتری دریافت می‌کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۹۴ درصد بازنشستگان بازنشستگان تامین اجتماعی شاهد رشد خوبی در حقوق‌شان بوده‌اند، گفت: عمده اعتراض‌ها مربوط افرادی است که بالای ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، «حجت الله عبدالملکی» در یک برنامه تلویزیونی گفت : طبق قانون تامین اجتماعی، مصوبه افزایش حقوق حداقل بگیران که ۵۷.۴ درصد بوده است، تغییر نمی‌کند، همچنین در هیچ جای قانون نداریم که مصوبه شورای‌عالی کار در سایر سطوح باید در نظر گرفته شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت ضامن حقوق بازنشستگی است، گفت: با این مصوبه افزایش حقوق به دنبال تحقق عدالت اجتماعی و معیشت بازنشستگان با درآمد کم بوده‌ایم.

عبدالملکی ادامه داد: بازنشسته‌ای که در سال ۱۴۰۰، سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حقوق می‌گرفت با اعمال مصوبه افزایش حقوق، دریافتی آن به حدود ۶ میلیون تومان رسید؛ همچنین بازنشسته‌ای که ۲۰ میلیون تومان می‌گرفت حقوقش به حدود ۲۲ میلیون تومان رسید.

وی تاکید کرد: این مصوبه افزایش حقوق، شکاف فاصله طبقاتی دریافتی و معیشت بازنشستگان حقوق حداقل بگیر، را جبران کرد ضمن اینکه مشکلات اقتصادی برای همه است.

منبع: ایرنا

 

اقتصاد
 

3 دیدگاه.

  • هم وطن
    2022-06-09 22:46

    با سلام ببینید وزیر محترم و جوان کار و رفاه اجتماعی برای بازنشستگان بیچاره و زحمت کش بهتره خدمت کنید و به دردشان بخورید نه اینکه اذیتشان کنید و 10 درصد افزایش حقوق بدید ایا بهتر نیست شما هم مثل وزیر محترم صمت تصمیم عاقلانه و با انصاف بگیرید همانگونه که ایشان به همه افراد برنده رزرو خودرو دادند شما هم به همه افراد بازنشسته غیر حداقل بگیر همون قانونی که خودتان هم تصویب کردید همون 38 درصد افزایش حقوق به علاوه 550 هزار تومان را بدهید تا بازنشستگان بیش از این در رنج و عذاب نباشند و باقیات و صالحاتی هم برای شما باشد و اسم شما هم در تاریخ به نیکی یاد شود و ماندگار باشد…………خدا یار و نگه دارتان باشد

  • ناشناس
    2022-06-09 22:52

    با سلام همین آقای وزیر بود که می‌گفت مستمری سایر سطوح باید ۳۷درصد باشد ولی الان تغییر موضع داده چرا حرفش دو جور شده چرا اول کتاب قانون مراجعه نکرده حالا حرفش دیگراست چرا صادقانه با مردم برخورد نکرده قضاوت بامردم است این مردم مستحق دروغ نیستند

  • ایرانی
    2022-06-09 23:35

    باتشکرازاقای عبدالملکی که واقعا عدالت وانصاف رادرافزایش حقوق‌ها را رعایت کردند خدا خیر دنیاواخرت بهشون عطا کنه

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی