دنی آلوز جدید بارسا کیست؟

به گزارش ایرنا، بازیکن برزیلی و مدافع راست ۲۳ساله باشگاه فوتبال شاختار دونتسک یکی از گزینه‌هایی است که نامش بر روی میز دبیر فنی باشگاه بارسلونا قرار دارد.

«دومیلسون کوردیرو دوس سانتوس» که عموماً با نام «دودو» معرف حضور فوتبال دوستان است و در چند هفته اخیر قهرمان شده است علی‌رغم اینکه قرارداد او تا سال ۲۰۲۵  با باشگاه اوکراین ادامه دارد، دیگر نمی‌خواهد در شاختار بماند؛ موضوعی که به‌زعم تارنمای اسپانیایی اسپورت، بسیار فراتر از پیامدهای وحشتناک حمله روسیه به اوکراین است.

به نوشته این تارنما، این فوتبالیست که چهره بسیار خوبی در بین بزرگان اروپا دارد به دنبال مقصدی جدید و تغییر صحنه در پنجره نقل و انتقالات بعدی است. به همین دلیل، تمام پیشنهاداتی را که در بهار، یوفا و فیفا برای بازیکنان اوکراین و روسیه ارائه کردند، رد کرد.

اسپورت با تاکید بر اینکه دودو به راه‌حل قطعی (انتقال یا واگذاری با اختیار خرید اجباری) یا غیرموقت فکر می‌کند، یادآور شد: بارسا به‌خوبی از وضعیت آینده این بازیکن خبر دارد و می‌داند ظرفیت تبدیل‌شدن به دنی آلوز جدید را دارد. بر همین اساس دودو یکی از بازیکنانی خواهد بود که پس از جام جهانی قطر، فراخوانده می‌شود.

این در حالی است که تارنمای اسپورت در گزارشی دیگر به‌احتمال جایگزینی «جرارد مورنو» به‌جای روبرت لواندوفسکی خبر داد و نوشت: مهاجم ویارئال، دیگر بازیکنی است که بارسلونا در صورت عدم موفقیت در جذب لواندوفسکی، به او می‌اندیشد.

به نوشته اسپورت، لواندوفسکی همچنان در اولویت بارسا است اما مورنو ۳۰ساله هم به‌عنوان یک گزینه در نظر گرفته می‌شود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی