انتقام “سیکس‌پکی” مجیدی از سرمربی استقلال!/عکس

به گزارش خبرآنلاین :

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی در بازگشت به استقلال شرایط چندان خوبی نداشت و حتی در لیگ هشتم اغلب دیدارها را از روی نیمکت آغاز می‌کرد. اوج‌گیری دوباره فرهاد در لباس استقلال از آغاز لیگ نهم رخ داد که با حضور صمد مرفاوی به جای امیر قلعه‌نویی بازیکن فیکس استقلال شد و درخشش فوق‌العاده‌ای از خودش نشان داد.

استقلال در لحظات پایانی صاحب موقعیتی شد که فرهاد مجیدی به جای پاس ترجیح داد خودش به توپ ضربه بزند که این کار باعث به هدر رفتن موقعیت شد. اتفاقی که البته خشم بلافاصله صمدمرفاوی را به همراه داشت مربی که شاید در آن زمان فکر می کرد مجیدی برای سکوها فوتبال بازی می کند و چندان نگران تیم نیست بنابراین بلافاصله کنار خط آمد و در واکنشی عجیب و غریب و شدید فرهاد مجیدی را مورد عتاب قرار داد کاری که البته بلافاصله با جریمه سکوها همراه بود و آن ها اقدام به تشویق مجیدی و شعار علیه سرمربی شان کردند.

انتقام سیکس‌پکی مجیدی از سرمربی استقلال!/عکس

اتفاق جنجالی اما چند دقیقه بعد رخ داد که مجیدی روی ارسال خسرو حیدری گل برتری استقلال را به ثمر رساند با درآوردن پیراهن و نشان دادن عضلاتش شادی معناداری کرد تا اینگونه از مرفاوی انتقام بگیرد.

انتقام سیکس‌پکی مجیدی از سرمربی استقلال!/عکس

انتقام سیکس‌پکی مجیدی از سرمربی استقلال!/عکس

فرهاد مجیدی با به صدا در آمدن سوت پایان بازی بلافاصله زمین را ترک کرد و اجازه نداد تنش موجود روی سکوها بیشتر شود اما صمد مرفاوی که از شعار هواداران به خشم آمده در پاسخ به سوال گزارشگر برنامه نود رو به دوربین گفت گنده تر از مجیدی را هم تعویض خواهد کرد!

مجیدی اما در حالی که بازی داخل زمین را به سود خود تمام کرده بود فردا در تمرین استقلال علاوه بر انجام یک مصاحبه و عذرخواهی از صمد مرفاوی دست سرمربی را در تمرین بالابرد و تماشاگران را مجبور به تشویق آقا صمد کرد. اگر چه آنطور که نزدیکان استقلال می گویند رابطه این دو بعد از این اتفاق هرگز بهبود نیافت و این سردی تا امروز نیز ادامه دارد.

اخبارحوادث
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی