پرسپولیس ۷ – استقلال صفر!/ نقل و انتقالات سرخ‌ها روی اعصاب رقیب

هواداران استقلال بعد از قهرمانی در لیگ برتر چندان فرصت شادی نداشتند و خیلی زود و با رفتن مجیدی کام آنها تلخ شد. در شرایطی که مدیران استقلال در حال تلاش هستند تا هرچه سریعتر سرمربی جدید تیم را انتخاب کنند، پرسپولیسی‌ها موفق شده اند با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر قرارداد امضا کنند و شنیده می‌شود این تیم به زودی با بازیکنانی همچون سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و گولسیانی از سپاهان و میلاد زکی‌پور از گل گهر به توافق خواهد رسید.

حتی قرمزها در تلاش هستند تا یک مهاجم خارجی با کیفیت جذب کنند و این در حالیست که استقلال هنوز به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات نشده و پایان قرارداد قرارداد بازیکنانی همچون عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور باعث نگرانی هواداران این تیم شده و آنها در فضای مجازی، نگرانی‌شان بابت این موضوع را در پست‌ها و کامنتهایشان نشان داده‌اند.

آنها نگران این هستند که مبادا استقلال در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته باشد و تاخیر در انتخاب سرمربی باعث شود که قهرمان لیگ بیست و یکم نتواند تیم خوبی را برای فصل آینده ببندد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی